رضایتمندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان با ۱۳۷

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: در سه ماه نخست سال‌جاری ۹۲ درصد تماس‌گیرندگان با اداره ۱۳۷ از نحوه برخورد و پیگیری خواسته‌های مطرح شده توسط کارشناسان این اداره، ابراز رضایت‌ کردند.

حامد سحاریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندان اصفهانی در سه ماه نخست سال‌جاری ۷۷ هزار و ۶۹۰ تماس با مرکز ۱۳۷ برقرار کردند که از این تعداد ۷۲ هزار ۷۷۹ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

وی افزود: از مجموع تماس‌های واصل شده ۳۲ هزار و ۸۱۹ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۵درصد، سه هزار و ۸۲۰ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۹۲۹ مورد ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌هاست؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعداد ۱۰ هزار و ۶۷۸ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ساخت و ساز غیر مجاز، ترکیدگی و باز ماندن والو آب فضای سبز و رفع خطر برای وسایل نقلیه و رفع خطر حفره بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۲ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، ۴۵ هزار و ۶۹۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

سحاریان ادامه داد: کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در سه ماهه نخست سال جاری ۳۲ هزار و ۶۳۷ مورد مشاوره و اطلاع رسانی معادل ۴۵ درصد از کل پیام‌های ثبت شده، شامل اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی و برنامه‌های فرهنگی، اطلاع رسانی در مورد حمل ونقل عمومی مسیریابی و اطلاعات مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 381580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.