برپایی دو نمایشگاه صنعت آموزش و چاپ و بسته‌بندی در اصفهان

دو نمایشگاه تخصصی «صنعت آموزش» و «چاپ و بسته‌بندی» از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه امسال در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش در دو هزار و ۳۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی و با حضور ۳۸ موسسه آموزشی از استان اصفهان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، مدارس غیرانتفاعی، مهدکودک‌ها، مدارس و مجتمع‌های آموزشی، موسسات آموزشی کنکور و کمک‌آموزشی، ناشران کتب کمک‌ آموزشی، موسسات آموزش عالی شامل دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه‌های علمی کاربردی و دانشگاه‌های دولتی، آموزشگاه‌های خصوصی زبان، آموزشگاه‌های مشاغل فنی و حرفه‌ای، فعالان حوزه تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی و موسسات شاغل در مبحث خلاقیت و موفقیت حضور خواهند داشت.

از شاخص‌ترین موسساتی که در این نمایشگاه حضور دارند می‌توان به قلم‌چی، فن‌آوران حکیم، برهان، دانش‌پژوهان، مجتمع فنی تهران و جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی اصفهان اشاره کرد که هر یک نقش تاثیرگذاری در حوزه آموزش استان اصفهان دارند.

ویژگی خاص هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت آموزش، همکاری و مشارکت ویژه دانشگاه‌های آزاد و مشارکت‌ مهدهای کودک و آموزشگاه‌های علمی آزاد بوده است. همچنین مدارس غیرانتفاعی شاخص اصفهان نیز در کنار موسسات آموزش خصوصی و کمک آموزشی در نمایشگاه حضور دارند.

در کنار این نمایشگاه، یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در ۱۴۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

۴۴ شرکت و موسسه از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، همدان، گیلان و فارس در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و انواع ماشین‌آلات چاپ و ملزومات، چاپ سیلک اسکرین، مهر و پلاک، هولوگرام و لیبل‌ها، ماشین‌آلات بسته‌بندی و ملزومات، خدمات بسته‌بندی، ظروف و لوازم بسته‌بندی، لفافه‌های بسته‌بندی و سایر موارد مربوط به صنعت چاپ و بسته‌بندی را به نمایش می‌گذارند.

شرکت‌های افق قطعات آسیا، هودیس پارس، نوین تاک، رایا شقایق آسیا، چاپ صفا، کیاما، ماشین‌سازی حرفه و فن، ماد رول، قالب‌سازی سعدی، کاوش ماشین سپید، نگارستان نقش سورنا، پارس جت، مبین‌تک، قالب‌سازی صبوری، همدان لیبل و مکسس از جمله مهمترین شرکت‌هایی هستند که در یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته اصفهان حضور خواهند داشت.

علاقمندان به بازدید از این دو نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای ۱۸ تا ۲۱ تیرماه ۹۸ به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.

کد خبر 381578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.