سوئد سوم جهان شد

جام جهانی فوتبال بانوان درحالی پیگیری می شود که سوئد با پیروزی مقابل انگلستان مقام سومی جام جهانی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جام جهانی فوتبال بانوان که از ۱۷ خرداد ماه در فرانسه برگزار شده، در حال پیگیری است. تیم ملی انگلستان و سوئد در مرحله رده بندی به مصاف هم رفتند.

این بازی برای هردو تیم حکم فینال را داشت و تیم پیروز بر جایگاه سومی جهان می‌ایستاد. سوئد گل زود هنگامی را در دقیقه ۱۱ توسط "خوسوارا اصلانی" به ثمر رساند تا با انگیزه بیشتری بازی را ادامه دهد، تنها یازده دقیقه از گل سوئد گذشته بود که "سوفیا یاکوبسون" در دقیقه ۲۲ گل دوم سوئد را وارد دروازه انگلستان کرد تا این تیم را به مقام سومی نزدیک‌تر کند. بازیکنان انگلستان نمایش خوبی از خودشان نشان دادند که در نهایت دقیقه ۳۱ "فرن کیربی" روی پاس اسکات توانست یکی از گل های خورده را جبران کند.

در نیمه دوم مربیان تعویض هایی را انجام دادند که به کمک تیم بیایند اما در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه دو بر یک به نفع سوئد تمام شود. انگلستان برتری آماری نسبت به سوئد داشت اما نتوانست گل خورده را جبران کند که در نهایت سوئد با این نتیجه برنده بازی شد و مقام سومی جام جهانی فوتبال بانوان را از آن خود کرد.

بازی فینال بین تیم ملی آمریکا و هلند ۱۶ تیرماه ساعت ۱۷و۳۰ دقیقه در ورزشگاه لومیرز برگزار می شود تا قهرمان این دوره از رقابت های جام جهانی بانوان مشخص شود.

کد خبر 381560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.