وزارت ورزش به وعده‌های خود عمل کند

گلپایگان_رییس شورای اسلامی شهر گوگد با بیان اینکه وعده‌های وزارت ورزش‌وجوانان درخصوص احداث زمین چمن و سالن باستانی‌کاران عملی نشد، گفت: فعالیت ۲۰ تیم ورزشی این شهرستان در رده‌های مختلف سنی با مشکل مواجه شده و اگر این پروژه‌ها راه‌اندازی شود، مشکلات ورزشی آن برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، مصطفی حاج‌نوروزی امروز( یکشنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در ابتدای دوره پنجم شوراهای اسلامی برنامه‌ریزی و اولیت‌بندی شده است، اظهار کرد: سه کارگروه فرهنگی و ورزشی، تولید و اشتغالزایی و کمیسیون اقتصادی برای جذب سرمایه‌گذاری در شهر گوگد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه وعده‌های وزارت ورزش‌وجوانان درخصوص احداث زمین چمن و سالن باستانی‌کاران عملی نشد، تصریح کرد: فعالیت ۲۰ تیم ورزشی این شهرستان در رده‌های مختلف سنی با مشکل مواجه شده و اگر این پروژه‌ها راه‌اندازی شود، مشکلات ورزشی آن برطرف خواهد شد.

بودجه عمرانی شهر کافی نیست

در ادامه محمدرضا محمدی، عضو شورای اسلامی شهر گوگد نیز اظهار کرد: کارشناس ترافیک طرح هندسی ورودی بلوار اصلی ارگ گوگد را تهیه کرده و در کارگروه ترافیک شهرستان مصوب شده است. 

وی کمبود زمین دولتی و محصور بودن شهر گوگد به اراضی زراعی را عامل رکود توسعه این شهر دانست و خاطرنشان کرد: مسافت اندک تا مرکز شهرستان سبب شده شعب ادارات و بانک‌ها در این شهر تعطیل شود در حالی که گوگد شهر مستقلی است.

عضو شورای اسلامی شهر گوگد عنوان کرد: هر چند عوارض شهرداری پنج تا ۱۵ درصد افزایش یافته است لیکن به علت افزایش قیمت‌ها، خدمات‌رسانی شهرداری نیز کمتر شده است.

محمدی با بیان اینکه مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به شهر گوگد و شورا و شهرداری آن داشته باشند، تصریح کرد: اگر مسئولان گلپایگان نیز در جلساتی که در مرکز استان برگزار می‌شود حضور داشته باشند، نظرات بهتری درمورد شهر ارائه می‌کنند و مسئولان استان نیز نتیجه‌گیری بهتری اتخاذ می‌کنند.

وی با اشاره به تأسیس شهرداری گوگد در سال ۱۳۴۳ تأکید کرد: بودجه عمرانی این شهر گاهی از روستاها هم کمتر است، عوارض وزارت کشور نیز بر اساس جمعیت هر منطقه واریز می‌شود و ناچیز است.

عضو شورای اسلامی شهر گوگد گفت: سال گذشته ۲۰۰ تن قیر به این شهرداری اختصاص یافت در حالی که این شهرداری به حداقل پنج هزار تن قیر نیاز دارد.

کد خبر 381558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.