کمبود سرانه‌ها در منطقه ۱۴ مرتفع می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: در گذشته این منطقه یکی از مناطق کمتر برخوردار شهر به شمار می‎رفت، اما تا پایان امسال به منطقه‎ای برخوردار تبدیل و کمبود سرانه‌های مدیریت شهری آن مرتفع می‌شود.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث پروژه‌های بزرگ همچون سومین میدان بزرگ شهری در منطقه ۱۴، باعث جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.

وی با اشاره به احداث سومین میدان بزرگ شهری در منطقه ۱۴، تصریح کرد: پس از تصویب طرح نهایی این میدان در کمیسیون ماده پنج، استارت احداث آن در سالجاری زده می‌شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث رینگ چهارم در رونق سومین میدان بزرگ شهری اصفهان پس از میدان حضرت امام (ره) و میدان امام علی(ع( تاثیرگذار است و نقطه جاذبی برای سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه چهار ایستگاه خط دو  قطار شهری در این منطقه در حال احداث است، افزود: مشکل ترافیکی این منطقه به جز مترو با افتتاح خیابان فرهیختگان و احداث تقاطع غیرهمسطح شهید اردستانی مرتفع خواهد شد.

شمسی گفت: دو ورزشگاه «رستم» واقع در محله ارزنان و «سهراب» واقع در محله عمان سامانی مطابق با استانداردهای روز دنیا در حال احداث است  و در سالجاری توسط شهردار اصفهان افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام شده، منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان در آینده نزدیک به منطقهای برخوردار تبدیل شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان این‌که ۶۴ میلیارد تومان بودجه برای منطقه ۱۴ پیش‌بینی شده است که ۳۳ درصد جاری و مابقی عمرانی است، افزود: سال گذشته بیش از ۹۰ درصد بودجه منطقه وصول شده است و تمام هزینه‌های مربوط به آزادسازی نیز پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: شهرداری اصفهان سال جاری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای رفع محرومیت شهری در این منطقه پیش‌بینی کرده که وصول این اعتبار می‌تواند کمکی برای سایر پروژه‌ها باشد.

کد خبر 381557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.