روزی برسد که ایرانی‌ها بلوچ را به چشم هم خون نگاه کنند

ما فقط آرزو داریم وقتی ما رو تو شهرستان می‌بینن به چشم ایرانی نگاه کنن نه به چشم قاچاقچی ، نه به چشم قاتل . به خدا تلویزیون اشتباه از ما آمار میده .کسایی که میان بلوچستان بپرسید ولاماجان را فدای ایران می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ مهتاب کرامتی با انتشار چند عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

دوشنبه شب، دهم تیرماه، در دومین مراسم مشارکت یونیسف با بخش خصوصی شرکت کردم و از دیدن شوق و اشتیاق شرکتها و اصناف بزرگ در بخش خصوصی برای حمایت از کودکان به ویژه کودکان آسیب پذیر کشورم لذت بردم . هدف ما جلب حمایت بخش خصوصی برای برنامه های یونیسف و کودکان ایران بود . یک قسمت فوق العاده لذت بخش این برنامه برای من اجرای هنرمندانه کودکان در زمینه تئاتر و موسیقی بود.  در یک بخش دیگه از برنامه با اجرای من و آقای علی کریمی ، ستاره درجه یک فوتبال کشورمان ، یک توپ فوتبال با امضای بازیکنان پرسپولیس و یک قاب عکس از پرتره خودم و کاری از عکاس خوبمون، پیام ایرایی ، به شیوه همت عالی به نفع برنامه های یونیسف ، برای آسیب پذیرترین کودکان ایران به فروش رفت.

جواد رضویان که این روزها فیلم سینمایی زهرمار را در مقام کارگردان بر روی پرده سینماها دارد ، در اینستاگرام خود تولد دخترش را تبریک گفته است :

به نام پروردگار یکتا

دخترم، برای پدرت میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست و در بین این روزهای شتابزده زیست. میلاد تو،  معراج دست های من است وقتی تولدت را شکر می گویم .

خدایا تمام دختران سرزمینم را سالم و صالح در پناه خودت حفظ بفرما. آمین.

آنتون سلام ، غم از دلتون دور .

یا حق.

بهاره رهنما نیز به مناسبت روز دختر در اینستاگرام خود اینگونه آورده است :

فکر می‌کنم مهمترین بهانه زندگی ام، همین جان جهانم است . همین دختری که سالهاست به زندگی من رنگ و رویی تازه داده ، پریایی که از او بسیار آموختم . به نظر من بعضی چیزها به قول قدیمی‌ها از  پرقنداق می آید . تو از هر قنداق مادر بودی، معلم بودی،  از من بزرگتر بودی،  عاقل تر بودی . خوشحالم که دارمت ، خوشحالم که بهانه جمع کردن دفتر شعرم شدی،  خوشحالم که بهانه ساخت اولین فیلم مستندم شدی،  خوشحالم که بهانه بودنم هستی و به تو افتخار می کنم.  به صدای هر نت فلوتت، به هر ساخته ذهن خلاقت و به صدای آسمانیت افتخار می کنم . دخترم روز دختر را به تو که یکی از بهترین دختران جهانی تبریک میگم . همیشه میگم کسی که دختر نداره انگار لذت مادری رو به صورت کامل دریافت نکرده . پی نوشت : به نظرم هر زنی خصوصاً اگر کار هنری میکنه ، باید یک بار تجربه خلق کردن و مادر شدن را داشته باشه تا بتونه در هنرش و کارش شکوفاتر بشه. من فکر می کنم مادر شدن من رو به عرصه جدیدی در فعالیت‌های هنری وارد کرد و هر روز به من انگیزه بیشتری میده.

حمید فرخ نژاد که این روزها فیلم سامورایی در برلین را بر روی پرده سینماها دارد، با قرار دادن ویدیویی در اینستاگرامش آورده است :

حنیف، رفیق هنرمند بلوچ ، این پیغام رو برام فرستاده:

 یا رب یا پروردگار که ما مردم سیستان و بلوچستان را خلق کومی سرزمینا در اوج فقر محرومیتن خشکسالی قراردا بازم شکر گله ننهت ولی ای خدا ما صمیم قلب دعا کن و می دعا قبول کن که مردم ایران تهران کل شهرهای دگر بزانت ما هم ایرانی هستین ما هم ، هم وطن هم خون هستین و به اوانی دلا دله که ما مثل اون انسانهای خوش قلب و مهربان هستن والله روچی برسیت که تمام ایرانها بلوچ را به چم براس و هم خون سیل کنت آمین یا رب .

ما فقط آرزو داریم وقتی ما رو تو شهرستان می‌بینن به چشم ایرانی نگاه کنن نه به چشم قاچاقچی ، نه به چشم قاتل . به خدا تلویزیون اشتباه از ما آمار میده .کسایی که میان بلوچستان بپرسید ولاماجان را فدای ایران می کنیم وقتی شهرستان میرسم همه ما رو به چشم خلافکار نگاه میکنن به خدا آرزوی مرگ می کنیم.

احسان خواجه امیری ، خواننده پاپ پرطرفدار کشورمان ، در اینستاگرامش با انتشار ویدیویی این گونه آورده است :

عزیزان سلام

کلی کار کردیم این چند وقت که به گوش و چشم شما برسه ولی امان از قوانین ایران،  به خدا دوست داشتم در زمان عصر دایناسورها زندگی می‌کردم که آزادی داشتم . کلیپ باید برگشت که با زحمت خیلی زیاد تولید شده هنوز مجوز پخش نگرفته و مورد کم لطفی قرار گرفته .آهنگ جدیدم که ماه پیش می خواستم منتشر کنم به همین شکل . جالبه شعر آهنگ جدید و قبلاً مجوز گرفته بودم . خودم یه جاش رو تغییر دادم ، حالا اون جایی که قبلا مجوز گرفته را گیر دادن!  به خدا نمی دونم باید با این حجم از خوشبختی چه کنم.

کد خبر 381520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.