آغاز طرح جمع‌آوری دستفروشان تجریش از امروز

طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران (دستفروشان) تجریش با مصوبه شورای تامین شهرستان شمیرانات و با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی از امروز (شنبه) ۱۵ تیرماه آغاز شد.

به گزارش ایمنا، سیدحمید موسوی، مدیر منطقه یک شهرداری تهران اظهار کرد: طرح ضربتی جمع‌آوری بساط گستران (دستفروشان) تجریش با همکاری فرمانداری شهرستان شمیرانات، نیروهای شهربان، نیروهای انتظامی و کسبه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سد معبر بساط‌گستران مهم‌ترین معضل کنونی خیابان شهرداری حدفاصل میدان قدس و تجریش است، افزود: با حضور این افراد فضای پیاده‌راه‌ها تصرف و شهروندان، کسبه و اصناف منطقه یک، تولیت و زائران آستان مطهر امامزاده صالح (ع) با مشکل مواجه شده بودند.

موسوی ادامه داد: استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان، افزایش تعداد نیروهای شهربان، رصد انبار کالاهای بساط‌گستران در محدوده بازار تجریش و پلمب آن‌ها از مهم‌ترین اقدامات اجرایی با هدف ساماندهی بساط‌گستران است که به صورت یک فرآیند مستمر اعمال می‌شود.

مدیر منطقه یک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: استقرار خودروهای اغذیه فروشی در این محدوده مشکل دیگری است که علاوه بر سد معبر، به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی و توزیع نامناسب مواد غذایی منجر به شکایت شهروندان شده بود که جمع‌آوری خودرو آن‌ها با حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسیر در حال اجرا است و از شهروندان درخواست می شود مواد غذایی خود را از واحدهای صنفی داری مجوز اداره بهداشت تامین کنند.

کد خبر 381512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.