شهرداری‌های سمیرم منابع درآمد پایدار ندارند

سمیرم_فرماندار سمیرم گفت: متاسفانه وضعیت زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به گونه‌ای است که به منابع درآمدی پایدار دسترسی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، محمدرضا عسگریان در مراسم تودیع و معارفه شهردار سمیرم با اشاره به نبود منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌های این شهرستان اظهار کرد: علاوه بر نبود منابع پایدار درآمدی، شرایط جغرافیایی شهرستان از جمله شبیب تند موجود در معابر و کوچه‌ها و فصل کوتاه کاری، باعث شده تا تغییرات اساسی در این شهرستان به چشم نیاید.

وی با بیان اینکه با اشاره به استقبال قابل‌توجه دوستداران طبیعت از مناطق گردشگری این شهرستان، عنوان کرد: متاسفانه زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان مناسب نیست و به همین دلیل لازم است مسئولان استانی نگاه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

ادارات با شهرداری تعامل کنند

حسن شهبازی، رییس شورای اسلامی شهر سمیرم نیز با اشاره به وجود مشکلاتی در مدیریت شهری این شهر، تصریح کرد: در سال‌های اخیر توان شهرداری برای رفع مشکلات شهری کم بوده که یکی از اصلی‌ترین دلایل آن کمبود منابع مالی است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم ادارات همسو با شهرداری و متناسب با زیرساخت‌های شهری تعامل بیشتری با شهرداری داشته باشند.

گردشگری سمیرم توسعه پیدا می‌کند

کورش صابری، شهردار جدید سمیرم نیز در این مراسم گفت: از برنامه‌های اجرایی شهرداری بهبود سیمای شهری است که در این رابطه به وضعیت پارک‌ها نیز رسیدگی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری، عنوان کرد: انجام روکش آسفالت و بهبود وضعیت معابر شهر از دیگر برنامه‌های شهرداری است.

شهردار سمیرم خاطرنشان کرد: باید با ایجاد فضای مناسب برای سرمایه‌گذاری و فعالیت کارآفرینان صنعت گردشگری سمیرم را توسعه دهیم.

کد خبر 381509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.