اجرای فاز نخست طرح پایش تصویری گوگد

گلپایگان_شهردار گوگد با بیان اینکه امسال فاز نخست طرح پایش تصویری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در خیابان‌های اصلی شهر اجرا شد، گفت: اجرای این طرح در رفع معضل ترافیک و شناسایی سارقان و مسائل امنیتی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین  علی‌محمدی امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محور کار در شهرداری‌ها خدمت به مردم است، اظهار کرد: بودجه سال گذشته این شهرداری سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده بود که  سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان معادل شش درصد بیشتر از رقم پیش‌بینی شده وصول و ۶۰ درصد این مقدار صرف هزینه‌های عمرانی شد.

وی با بیان اینکه بودجه امسال بر مبنای رقم سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است، یادآور شد: در سال جاری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان، شبکه آبیاری تحت فشار در پارک لاله، بلوار شفا و بلوارهای ورودی شهر نصب شده است.

شهردار گوگد با بیان اینکه ۹۷ درصد فضای سبز شهر معادل ۱۶ هکتار از منابع غیرشرب آبیاری می‌شود، عنوان کرد: در یک سال گذشته یک‌هزار اصله نهال با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در شهر کاشته شده است.

علی‌محمدی افزود: احداث استخرهای ذخیره آب در محل‌های فضای سبز شهری جهت آبیاری از دیگر اقدامات شهرداری گوگد است.

وی با بیان اینکه یک دستگاه ماشین مکانیزه سه‌کاره با اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان خریداری شده است، گفت: روزانه چهار تن زباله در شهر جمع‌آوری می‌شود.

شهردار گوگد عنوان کرد: با توجه به اینکه برون‌سپاری کارها در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفته است، ساماندهی آرامستان شهر و آبیاری فضای سبز به بخش خصوصی واگذار شد که سبب کاهش ۲۵ درصدی هزینه‌های شهرداری شد.

علی‌محمدی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در زمینه زیرسازی، آسفالت‌ریزی و ترمیم ترانشه‌ها در خیابان‌های شهر با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیون تومان اجرا شده است، اظهار کرد: زیرسازی معابر خاکی شهر با اعتبار ۱۲۰ میلیون، آسفالت‌ریزی گذرگاه‌های برون‌شهری، نصب ۳۵ تمثال شهید شهر گوگد، نصب روشنایی در پارک‌ها و راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ از دیگر خدمات شهرداری بوده است.

وی گفت: ساخت ساختمان آتش‌نشانی شهر گوگد با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و اختصاص اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان آغاز شده و تاکنون ۷۰ درصد عملیات ساختمانی آن انجام شده است، برای تکمیل این پروژه ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است و تلاش می‌کنیم با تأمین اعتبار لازم تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

آزادسازی ۹۵ درصد معابر ورودی شهر

شهردار گوگد تصریح کرد: جدول‌گذاری و کانیوگذاری در سطح شهر با اعتبار ۱۷۰ میلیون تومان، بلوارگذاری و بلوک‌فرش خیابان ارگ تاریخی با پیشرف ۹۵ درصد و اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان، روشنایی پارک لاله و گل یاس با اعتبار ۷۰ میلون تومان، احداث کانال دفع آب‌های سطحی با اعتبار ۲۵ میلیون تومان از طریق لوله‌گذاری در سطح شهر از دیگر اقدامات این شهرداری بوده است.

علی‌محمدی از آزاد سازی ۹۵ درصد معابر ورودی سطح این شهر به طول پنج هزار و ۸۵۰ مترمربع با هدف رفع نقاط حادثه‌خیز خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۷ فقره پروانه ساختمانی با عرصه ۱۰ هزار و ۲۵۰ متر مربع و سه هزار و ۶۵۰ مترمربع عیانی در ۲۱ واحد مسکونی و ۱۳ واحد تجاری صادر شده است.

اجرای ۷۰ درصد طرح تفصیلی شهر

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد طرح تفصیلی شهر اجرا شده است، اظهار کرد: ۹۰ هکتار بافت فرسوده شهر در کمیسیون امور زیربنایی برای دریافت تسهیلات مطرح شده است.

شهردار گوگد با بیان اینکه امسال فاز نخست طرح پایش تصویری با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان در خیابان‌های اصلی شهر اجرا شد، گفت: اجرای این طرح در رفع معضل ترافیک و شناسایی سارقان و مسائل امنیتی اهمیت دارد.

کد خبر 381508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.