پایان فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری ۹۸

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری امسال عملا به اتمام رسید و اسامی خبرنگاران و رسانه‌های آن‌ها که از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند به‌زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایمنا، فرهاد خوانساری اظهار کرد: امسال بیش از پنج هزار و ۵۰۰ درخواست طرح ترافیک خبرنگاری به شهرداری تهران ارسال شد اما طبق مصوبه شورای شهر تنها دو هزار و ۶۰ سهمیه به خبرنگاران تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: برای متقاضیانی که مدارک آنان مورد تایید قرار گرفت، پیامک طرح ترافیک ارسال شد و این افراد باید با مراجعه به سایت "تهران من" حساب کاربری خود را به مبلغ یکصد و ۲۰ هزار تومان شارژ اولیه کنند.

خوانساری گفت: به دلیل برخی مشکلات مخابراتی، یک‌سری از پیامک‌ها به خبرنگاران واجد شرایط نرسیده که تا پایان امروز (شنبه) با این افراد تماس گرفته می‌شود.

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران افزود: برخی گزارش‌ها مبنی بر جعلی بودن بعضی مدارک به دست ما رسیده که در حال بررسی آن هستیم اما عملا فرآیند طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۸ به اتمام رسیده و به‌زودی اطلاعات خبرنگاران و رسانه‌های منتفع از این طرح در سامانه شفافیت قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، افرادی که مشمول طرح ترافیک خبرنگاری شوند از تخفیف ۹۰ درصدی برای ورود به محدوده‌های طرح‌های ترافیکی پایتخت بهره‌مند می‌شوند.

خوانساری تصریح کرد: به تمامی خبرنگارانی که سهمیه طرح ترافیک نرسیده، کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس با اعتبار یکسال اختصاص می‌یابد.

مسئول بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه خبرنگاری طرح ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: بیش از ۷۰۰ کارت بلیت رایگان با شارژ اولیه ۴۰۰ هزار تومانی تاکنون به خبرنگاران متقاضی داده شده است و مابقی نیز ظرف چند روز آینده بین متقاضیان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران متقاضی کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس تنها تا فردا یکشنبه -۱۶ تیرماه- فرصت دارند با مراجعه به سایت تهران من (my.tehran.ir) مدارک خود را بارگذاری کنند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون دو طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» (زوج و فرد سابق یا حلقه دوم طرح ترافیک) در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود؛ زمان اجرایی روزانه طرح ترافیک تهران از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ روزهای شنبه تا چهارشنبه است ضمن اینکه روزهای جمعه و ایام تعطیل نیز طرح‌های ترافیکی اجرا نمی‌شود.

همچنین طرح کنترل آلودگی هوا علاوه بر روزهای شنبه تا چهارشنبه، روزهای پنجشنبه نیز از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 381506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.