"کمی دیرتر" بازیگران خود را انتخاب می‌کند

فیلم سینمایی کمی دیرتر به نویسندگی و کارگردانی مجید صدیقی و تهیه کنندگی مهدی احمدی پس از گرفتن پروانه ساخت از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد.

مجید صدیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص اثر جدید خود گفت: فیلم سینمایی کمی دیرتر ده ماه گذشته از سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت دریافت کرد.

این نویسنده و کارگردان ادامه داد: پس از کارگردانی تله فیلم‌های طعم سیب کال، رویای پروانه، سفر به برج حمود و ...و پخش از شبکه‌های سراسری سیما این کار اولین تجربه سینمایی من خواهد بود.

وی افزود: مهدی احمدی تهیه کنندگی این کار را بر عهده دارد که در کارنامه خود فیلم‌هایی همچون یار در خانه، دل نمک، گرگ‌های گرسنه، دنیای پر امید را تهیه و تولید کرده است.

صدیقی با بیان اینکه قسمت اعظم فیلمبرداری فیلم سینمایی کمی دیرتر در اصفهان می‌گذرد، گفت: محوریت داستان و فیلمنامه "کمی دیرتر" جست‌وجوی زنی برای یافتن زنی دیگر در شهر اصفهان است که پاسخ پرسش‌های او خواهد بود.

این نویسنده و کارگردان با اشاره به عواملی که در این فیلم با او همکاری می‌کنند، اضافه کرد: مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی کمی دیرتر فریبرز سیگارودی است که مدیریت فیلمبرداری فیلم‌ها و سریال‌های شاخصی همچون پول خارجی، تکیه بر باد، گاهی به پشت سر نگاه کن، نفس گرم، رهایم نکن و ...در کارنامه خود دارد.

وی با بیان اینکه فیلمبرداری فیلم سینمایی کمی دیرتر از اصفهان آغاز می‌شود و در تهران به پایان خواهد رسید، گفت: بازیگران این فیلم سینمایی همگی از چهره‌های شاخص و سوپر استارهای سینما بوده که همچنان همراه با آقای احمدی در حال رایزنی و انتخاب بازیگران هستیم.

کد خبر 381499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.