تناقض در سپک تاکرا/ یکی خوب می‌گوید و دیگری بد

نایب رییس کمیته سپک تاکرا اصفهان گفت: در جریان کار های رییس کمیته سپک تاکرا نیستم فقط اینکه به شخصه در چندجلسه از ایشان در خواست کمک کردم که توجهی نکردند ولی تا الان هرچیزی که از هیئت انجمن‌های ورزشی خواستم برایم فراهم کرده‌اند.

شهرزاد سلیمانی در گفت‌وگو باخبرنگار ایمنا در رابطه با تشکیل تیم بانوان سپک تاکرا، اظهار کرد: شش سال از دوره کاردانی تا ارشد را در تهران گذراندم که در همان سال  نخست ورودم با یلدا قاسمی نایب رییس بانوان انجمن سپک تاکرا کشور آشنا و وارد این رشته شدم. استارت سپک تاکرا در اصفهان از زمانی که من به این شهر آمدم آغاز شد.

وی افزود: اوایل سال ۹۷ در باشگاهی که نزدیک محل سکونتم بود تمرینات را شروع کردم و توانستم تیم نونهالان، نوجوانان و زیر بیست و یک سال را تشکیل دهم. در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر دختران زیر ۱۶ سال شرکت کردیم که به دلیل تازه کار بودن تنها کاپ اخلاق را به دست آوردیم اما باعث تقویت روحیه بچه‌ها شد، همچنین امسال نخستین سالی بود که در جشنواره زاینده‌رود شرکت کردیم.

نایب رییس کمیته سپک تاکرا اصفهان بابیان اینکه با هیئت قبلی انجمن‌های ورزشی خیلی مشکل داشتم، تصریح کرد: اولین مسابقه‌ای که در زمان هیئت قبلی انجمن‌های ورزشی می‌خواستیم شرکت کنیم برای اعزام بازیکنان، به عنوان مربی اذیت شدم، بعد از اینکه به اصفهان بازگشتم، نمی‌خواستم که با هیئت فعالیتی داشته باشم اما برای ورود به مسابقات نیاز به نامه از هیئت داشتیم که وقتی برای نامه اقدام کردم رییس هیئت غزنوی تعجب کرد و اصلا از وجود تیم سپک تاکرا اطلاعی نداشت که همین موجب شد تا به باشگاه ما سر بزنند و مقام نایب رییس کمیته را به من بدهند.

سلیمانی اضافه کرد: زمانی که می‌خواستیم بچه‌ها را برای مسابقات لرستان اعزام کنیم رییس هیئت انجمن‌های ورزشی غزنوی خیلی به من کمک کرد و من اصلا فکر نمی‌کردم که هیئت تا این میزان عوض شده باشد.

وی در خصوص صحبت‌های رییس کمیته سپک تاکرا چاووشی زاده انجام داه است، خاطر نشان کرد: در جریان کارهای رییس کمیته نیستم فقط اینکه به شخصه در چند جلسه از ایشان در خواست کمک کردم که توجهی نکردند ولی تا به حال هر چیزی که از هیئت خواستم برایم فراهم کرده‌اند.

نایب رییس کمیته سپک تاکرا اصفهان ادامه داد: باید من و رییس کمیته باهم همکاری داشته باشیم تا باعث پیشرفت سپک تاکرا شود. آدمی نیستم که در کار کسی دخالت کنم فقط برای راه اندازی سپک تاکرا آقایان فردی را معرفی کردم تا در این زمینه تیم داری کند، مثل اینکه ایشان راضی نبودند و دیگر وارد بحث آقایان نشدم.

سلیمانی با اشاره به اینکه به زمانی دوساله برای بستن تیمی بهتر نیازمندم، تاکید کرد: سپک تاکرا ورزشی تیمی است که بازیکنانش باید کار با توپ خوبی داشته باشند و کسانی که از صفر این ورزش را شروع می‌کنند به زمان احتیاج دارند.

وی در رابطه با هزینه‌های این رشته، گفت: هزینه زیادی ندارد و فقط بازیکن باید توپ این ورزش را تهیه کند که قیمت مناسبی دارد و زود از بین نمی‌رود.

نایب رییس کمیته سپک تاکرا اصفهان با بیان اینکه مشغله زیادی در حال حاضر دارم، اظهار کرد: به علت اینکه فقط در محله خودمان فعالیت دارم تنها افراد این محله سپک تاکرا را می‌شناسند و هنوز تمام مردم اصفهان با این رشته آشنا نشده‌اند ولی سعی دارم عملکردم را گسترش دهم تا بتوانم در سطح کل استان اصفهان آموزش را شروع کنم.

وی در خصوص تیم ملی بانوان سپک تاکرا، خاطر نشان کرد:  تیم ملی بانوان سپک تاکرا خیلی قوی است، سیاست انجمن این است که تیم زیر ۱۸ سال قوی ببندد تا تیم ملی ازلحاظ بازیکن ضعیف نشود.

بیشتر بخوانید:

گلایه رئیس کمیته سپک تاکرا از هیئت انجمن‌های ورزشی

کد خبر 381497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.