آب شهرضا در بودجه ملی قرار گرفت

شهرضا_نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مشکل این شهرستان کم‌آبی است که برای رفع آن ردیف اختصاصی در بودجه ملی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی در جلسه شورای عشایری این شهرستان، اظهار کرد: مناطق عشایری و کمتر توسعه یافته نیازمند امکاناتی است که تأمین آن‌ها برای ارتقاء سطح خدمات و رونق اقتصادی ساکنان آن‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه خدمات ارایه شده به عشایر در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب قابل مقایسه نیست، ادامه داد: باوجود آنکه امکانات قابل‌توجهی در اختیار عشایر قرار گرفته، اما لازم است مدیران بیش از گذشته برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد عشایر تلاش کنند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیلات ۱.۵ میلیارد دلاری اشتغال عشایر در مجلس تصویب شده است، خاطرنشان کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید از تسهیلات دولتی ارایه شده برای رفاه عشایر و ایجاد اشتغال در مناطق عشایری استفاده کنند.

محمودی با تأکید بر ضرورت اتمام عملیات اجرایی پروژه راهسازی هونجان به گرموک، یادآور شد: مهمترین رکن توسعه اقتصادی و پیشرفت در هر منطقه اصلاح و بهسازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی است.

وی اضافه کرد: عملیات برق‌رسانی به مناطق عشایری و روستایی بخش مرکزی، توسعه شبکه مخابرات و اینترنت این مناطق و بیمه عشایر از طرح‌های ناتمامی است که باید در شهرستان اجرا شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی کم‌آبی را از مشکلات اساسی این شهرستان برشمرد و افزود: ردیف اختصاصی تأمین آب شهرستان در بودجه ملی سال آینده پیش‌بینی شده است.

کد خبر 381495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.