تجهیز بیش از ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی به سیستم سرمایشی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به سیستم سرمایشی مجهز است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به شرایط بسیار سخت اقتصادی موجود و افزایش قیمت‌ها، پیش‌بینی تامین بعضی خدمات برای تمام اتوبوس‌های شهر کار ساده‌ای نیست.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی اصفهان به سیستم سرمایشی مجهز است، افزود: در حال حاضر سیستم سرمایشی تعدادی از اتوبوس‌های شهر خراب است که از این بابت از شهروندان عذرخواهی کرده و امیدواریم با تلاش‌های مجدانه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان، بهترین سرویس‌دهی به شهروندان صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان تاکید کرد: در تلاش هستیم با حمایت شهردار اصفهان از حوزه حمل ونقل همگانی، موضوع سیستم سرمایش اتوبوس‌های شهر نیز به سرعت مرتفع و تمام ناوگان از این امکان برخوردار شود.

وی با اشاره به گلایه برخی شهروندان و تصور اشتباه آنها مبنی بر روشن‌نکردن کولر اتوبوس توسط رانندگان، تصریح کرد: اینکه عده‌ای از شهروندان بر این باور هستند که رانندگان اتوبوس‌های کولردار نسبت به روشن‌کردن آن کوتاهی می‌کنند، تصور اشتباهی است چرا که اگر کولر نقص فنی نداشته باشد، راننده ملزم به روشن کردن آن است.

افتخاری افزود: شهروندان چنان‌چه گلایه‌ای در خصوص روشن نبودن کولر اتوبوس‌های کولردار دارند، می‌توانند مراتب را با اعلام شماره چهاررقمی ثبت شده بر روی بدنه اتوبوس به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم در ارتباط با اینکه اتوبوس کولر دارد یا خیر و اینکه آیا کولر اتوبوس آماده بهره‌برداری بوده و روشن نشده است، انجام شود.

کد خبر 381468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.