انجام ۷۹۷ پایش ایمنی اماکن شهری کاشان

کاشان_مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان از انجام ۷۹۷ بازدید، بازرسی و نظارت فنی بر وضعیت ایمنی اماکن شهری در خردادماه سال جاری خبر داد.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، اظهار کرد: کارشناسان این سازمان امسال ۷۹۷ بازدید ایمنی از اماکن انجام دادند که این موارد شامل ۲۳۲ مورد املاک و واحدهای استیجاری، ۲۵۱ مورد منازل مسکونی، سه مورد اماکن آموزشی، سه مورد اماکن تفریحی، چهار مورد اقامتگاه‌های سنتی و چهار مورد واحدهای تجاری، اداری مسکونی و مسکونی تجاری بوده است.

وی اضافه کرد: در ماه گذشته پنج مورد نقشه‌های تاسیسات برق و مکانیک اماکن تجاری، مسکونی، تفریحی و اقامتی بررسی شده و توسط کمیته علت‌یابی حوادث حرائق سازمان ۱۰ گزارش علت‌یابی تنظیم و شش مورد تاییدیه آن‌ها صادر شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان یادآور شد: دستورالعمل‌های ایمنی برای ۲۴۴ واحد مسکونی، ۲۲ واحد آموزشی و اقامتگاه‌های سنتی و اماکن تجاری هر کدام دو مورد و اماکن صنعتی، اداری، تفریحی و جایگاه‌های عرضه سوخت هر کدام یک مورد صادر شده است.

چایچی با تأکید بر اهمیت رعایت اصول ایمنی در پیشگیری از حوادث، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی ایمنی از طرف سازمان خدمات آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری کاشان در خردادماه امسال برای ۴۱۰ نفر از شهروندان به صورت تئوری و عملی اجرا شده است.

کد خبر 381451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.