شرایط و راهنمای ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک

مدرسه رسانه ایمنا، آموزش و انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان را برگزار می کند.

به گزارش ایمنا، شناسایی استعدادهای حوزه رسانه، استفاده از خلاقیت نوجوانان در برگزاری جشنواره و بسترسازی برای تعمیق ریشه های فرهنگی و هنری در میان کودکان و نوجوانان، از اهداف انتخاب خبرنگاران نوجوان است.

نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله برای شرکت در دوره خبرنگاران نوجوان ابتدا باید به سایت مدرسه رسانه ایمنا به آدرس imnaschool.ir رجوع کرده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مهلت متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ۱۵ تا ۱۹ تیر ( تا ساعت ۲۴) است.

شرکت کنندگان پس از حضور در آزمون و انجام مصاحبه حضوری، پذیرش خواهند شد. متقاضیان می توانند اطلاعات بیشتر را از طریق تماس با شماره ٨-۰۳۱۳۵۵۴۴۱۱۲ کسب کنند.

راهنمای عضویت و تکمیل ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک:

وارد سایت مدرسه رسانه ایمنا به نشانی www.imnaschool.ir شوید و بر روی گزینه عضویت کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه قوانین موارد ذکر شده را بخوانید و سپس با تایید آن ها به صفحه بعد بروید.

در فرم ثبت نام اولیه کد ملی خود ، ایمیل و یک رمز عبور یکسان و دلخواه در هر دو فیلد مربوطه وارد کنید. دقت کنید کد ملی شما شامل ۱۰ رقم و بدون خط فاصله باشد. در ادامه کد تصویری سیستم را در فیلد مورد نظر وارد کنید. در صورت خوانا نبودن این کد روی آن کلیک کنید تا سیستم کد تصویری دیگری در اختیار شما قرار دهد. پس از آن اطلاعات را ثبت کنید.

در صورت نداشتن مشکل در بخش قبل، ثبت نام اولیه شما در سیستم انجام خواهد شد. اما شرکت در کلاس ها، ثبت نام دوره ها و دریافت برنامه کلاسی و گواهی پایان دوره منوط به تکمیل اطلاعات شما است. لطفا اطلاعات فردی خود را به صورت دقیق و شماره های تماستان را بدون فاصله یا خط تیره وارد کنید. از این اطلاعات برای ارتباط همکاران ما در مدرسه رسانه ایمنا با شما و دریافت پیامک های اطلاع رسانی استفاده خواهد شد

با ورود به صفحه پیشخوان مدرسه، به بخش ثبت نام جشنواره فیلم کودک بروید.

نوجوانانی که سن آن ها بین ۱۴ تا ۱۶ است واجد شرایط حضور در جشنواره به عنوان خبرنگار هستند.

در صفحه بعد تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و بر روی گزینه «درخواست ثبت نام به عنوان خبرنگار نوجوان» کلیک کنید.

پس از تکمیل این قسمت اطلاعات شما برای همکاران ما ارسال خواهد شد و اطلاع رسانی های آتی از طریق ارسال پیامک یا اخبار منتشر شده در خبرگزاری ایمنا در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

کد خبر 381443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پردیس IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    7 0
    سلام. میخواستم بدونم الانم میشه برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان ثبت نام کرد و داور و خبرنگار شد؟اگر میشود چگونه؟