امدادرسانی هلال احمر به ۷۸۰۰ آسیب دیده در اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: نیروهای امداد و نجات هلال احمر در ۹۶۹ عملیات به ۷ هزار و ۸۰۲ حادثه دیده در سه ماه نخست امسال امدادرسانی کردند.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال، ۹۶۹ حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC ) هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۴ مورد حوادث جاده ای،  ۲۴۴ مورد خدمات حضوری،  ۱۵ مورد حوادث ساحلی،  ۵۲ مورد سیل و آبگرفتگی،  ۴۴ مورد صنعتی و کارگاهی،  ۱۹۷ مورد حادثه شهری بوده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۴۴ مورد حوادث کوهستان، ۵ حادثه برف و کولاک،  سه مورد خدمات مناسبتی، ۲ حادثه هوایی، ۲ حادثه طوفان، سه مورد ریزش آوار، یک مورد رانش زمین و یکمورد رعد و برق بوده است.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه نجاتگران وعوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان در این مدت به ۱۷۱ نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد، گفت: همچنین ۶۴۲  نفر از مصدومان نیز به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان عملیات‌های امداد و نجات در سه ماهه نخست امسال،  یک هزار و ۲۵۱ تیم عملیاتی با استعداد سه هزارو ۹۲۵ نجاتگر داوطلب و پرسنل امدادی و با پشتیبانی ۸۴۵ دستگاه آمبولانس در ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان فعال بودند.

کد خبر 381436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.