نخستین ایستگاه آتش‌نشانی در منطقه ناژوان احداث می‌شود

مدیر طرح ساماندهی ناژوان از پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات احداث مخزن ذخیره آب شماره سه ناژوان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به شرایط سخت تامین آب در شهر اصفهان، شهرداری در منطقه ناژوان با همراهی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز پیش‌بینی لازم برای زیرساخت‌های اصلی تامین آب را انجام داده است.

وی افزود: سال گذشته یک مخزن دو هزار مترمکعبی و یک مخزن هزار متر مکعبی به مجموعه مخازن ذخیره آب ناژوان اضافه شد که یکی از مخازن در ضلع شمال و دیگری در ضلع جنوب زاینده رود احداث شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه عملیات احداث مخزن شماره سه ناژوان بیش از ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: عملیات اجرایی مخزن دو هزار مترمکعبی شماره چهار ناژوان تا یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احداث کلکتور ضلع شمال رودخانه زاینده‌رود در منطقه ناژوان تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

شفیعی از تکمیل شبکه‌گذاری لوله آب مادی‌های ناژوان خبر داد و گفت: بیش از ۵۰ کیلومتر مادی در ناژوان وجود دارد که در ابتدای امسال شبکه گذاری لوله‌های آن به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: با حمایت معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان که طراحی و مطالعات اولیه آن انجام شده، تا یک ماه آینده کلنگ‌زنی خواهد شد.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه نخستین ایستگاه آتش‌نشانی منطقه ناژوان در ضلع جنوب این منطقه راه اندازی می‌شود، افزود: جانمایی محل ایستگاه به گونه‌ای انجام شده که مراکز گردشگری و مسکونی را پوشش دهد.

وی تصریح کرد: جانمایی ایستگاه شماره دو آتش نشانی ناژوان در شمال این منطقه انجام شده و درحال دریافت مجوزهای لازم هستیم.

شفیعی با اشاره به تردد همزمان و تداخل دوچرخه سواران و عابران پیاده در جاده سلامت شماره یک، گفت: برای رفع این مشکل جاده سلامت شماره سه به موازات این جاده ویژه افرادی که برای پیاده روی منطقه ناژوان را انتخاب کرده‌اند، درنظر گرفته شده است.

کد خبر 381435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.