آغاز لایروبی زاینده رود از ناژوان تا پل شهرستان

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده رود از روز گذشته لایروبی رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.

حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به جریان دوباره آب در بستر زاینده رود، لایروبی رودخانه با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان آغاز شده است.

وی افزود: پاکسازی، لایروبی و نظافت زاینده رود همه روزه از ساعت چهار بامداد با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان آغاز می‌شود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع می‌شود که نظافت و لایروبی بستر رودخانه را دشوار می‌کند.

وی با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۲ تانکر سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان و ۱۰ تانکر بخش خصوصی و هفت تانکر سیار دو منظوره درختان و فضای سبز شهر اصفهان را آبیاری می‌کنند.

نظام‌زاده گفت: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به روز را داشته باشد.

وی با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، افزود: طراحی، برنامه­‌ریزی و سیاست گذاری در امور مربوط به خدمات موتوری، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری از مراکز خدمات موتوری، آموزش‌­های تخصصی در تمامی زمینه‌­های کاربری ماشین آلات و سرویس و نگهداری و دستیابی به سیستم­‌های پیشرفته و بهبود بخشیدن به سیستم­‌های موجود در جهت ارایه خدمات موتوری از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: خلاصه خدمات این سازمان شامل تأمین ماشین آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین شهرداری کلانشهر اصفهان، جمع‌­آوری پسماندهای تَر، ساختمانی، ضایعات فضای سبز، بیمارستانی، کمک در تأمین آب خام مورد نیاز فضای سبز کلانشهر اصفهان، تعمیرات تمامی ماشین آلات شهرداری کلانشهر اصفهان و خدمت‌رسانی و آمادگی کامل با انجام مانورهای مختلف در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه است.

کد خبر 381431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.