قیمت نان به هیچ وجه افزایش نیافته است

رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: قیمت نان به هیچ وجه افزایش نیافته است با این وجود دولت در حال بررسی جوانب مختلف جهت تصمیم گیری پیرامون این موضوع است.

رسول جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: قیمت نان به هیچ وجه افزایش نیافته است. درحال حاضر سیاست کلی کشور به دلیل وجود نان در سبد اصلی خوراک خانوار، افزایش قیمت نان نیست. با این وجود دولت در حال بررسی جوانب مختلف برای تصمیم گیری پیرامون این موضوع است؛ هرگونه تصمیم پیرامون این موضوع کشوری بوده و در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: بدین منظور کلیه نظرات و پیشنهادات از سراسر کشور جمع آوری و در اختیار دولت قرار گرفته است. تصمیم دولت در این خصوص اعم از یکسان سازی قیمت نان یا اعلام نرخ جدید برای آن به زودی اعلام می‌شود.

جهانگیری تصریح کرد: برخی اخبار موجود توسط شایعه پراکنان با هدف ایجاد تنش پخش می‌شود که در شرایط موجود این اقدام اصلا به صلاح نیست.

قیمت نان سراسری است

رییس اتحادیه نانوایان اصفهان نیز در همین پیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تکذیب هرگونه افزایش قیمت در واحدهای صنفی نانوایی استان، گفت: قیمت نان کشوری بوده و هیچ افزایشی در قیمت نان صورت نگرفته است. البته به دلیل تفاوت در وزن چانه‌ها ممکن است این شبه به وجود بیاید که واحدهای صنفی قیمت نان را افزایش داده اند.

پهلوان زاده ضمن تاکید بر افزایش نیافتن قیمت نان، گزارشات موجود مبنی بر هرگونه افزایش قیمت را تکذیب کرد.

کد خبر 381423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.