بازیکنان هایپر انگیزه زیادی داشتند

بازیکن گیتی پسند گفت: هنوز در هفته های اول هستیم و تیم ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده اند؛ امیدوارم هفته به هفته تیم بهتر شود و به شرایط آرمانی مد نظرمان برسیم.

سعید احمدعباسی پس از تساوی تیمش مقابل هایپر شهر شاهین شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر دو تیم از یک شهر بودند و همن موضوع باعث شده بود فشار بر روی هر دو تیم زیاد باشد. بازیکنان هایپر چون از لیگ یک آمده بودند انگیزه زیادی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان شاخص هایپر در کسب این نتیجه خیلی به هایپر کمک کردند، گفت: هنوز در هفته های اول هستیم و تیم ها هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده اند؛ امیدوارم هفته به هفته تیم بهتر شود و به شرایط آرمانی مد نظرمان برسیم. بازیکنان هایپر بازیکنان خوبی بودند ضمن اینکه چند بازیکن شاخص اضافه کرده اند که کمک های شایانی را به این تیم کردند.

احمد عباسی با ابراز امیدواری نسبت به کسب هر سه امتیاز دیدار گیتی پسند با ملی حفاری اهواز، خاطر نشان کرد: بازی در اهواز همیشه سخت است ما تمام تلاش خود را برای کسب امتیازات دیدار بعدی انجام می‌دهیم. با توجه به اینکه وقت زیادی نداریم یک یا دو روز ریکاوری خواهیم داشت و یک روز هم برای کارهای فنی وقت داریم و بعد عازم اهواز خواهیم شد.

کد خبر 381418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.