۱۰ درصد مردم تیران‌وکرون کارت ملی هوشمند ندارند

تیران‌وکرون_رییس ثبت احوال تیران‌وکرون گفت: ۱۰ درصد از جمعیت هدف در تیران‌وکرون کارت ملی هوشمند ندارند و باید برای دریافت آن اقدام کنند.

اصغر رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تیران‌وکرون با اشاره به ارایه همه خدمات بر اساس کارت ملی هوشمند، اظهارکرد: ۵۵ هزار نفر از جمعیت این شهرستان بالای ۱۵ سال هستند که باید برای تعویض کارت ملی قدیمی اقدام  و کارت ملی جدید دریافت کنند که تاکنون ۹۰ درصد از این افراد در این زمینه اقدام کرده‌اند.

وی افزود: ۱۰ درصد از جمعیت هدف تیران‌وکرون کارت ملی هوشمند ندارند و باید برای دریافت آن اقدام کنند.

رییس ثبت احوال تیران‌وکرون با بیان اینکه ارایه خدمات در سازمان‌ها و نهادهای دولتی بر اساس کارت هوشمند است، تصریح‌کرد: کوتاهی افراد در دریافت این کارت موجب اختلال در ارایه خدمات به آن‌ها خواهد شد.

رضازاده عنوان کرد: سرعت صدور کارت ملی هوشمند افزایش یافته و افراد با مراجعه به پایگاه الکترونیکی ثبت احوال می‌توانند برای این کار اقدام و فرایند اداری را انجام دهند.

وی اضافه‌کرد: تعدادی از کارت‌های هوشمند ملی در اداره ثبت احوال شهرستان است و متقاضیان و مالکان آن‌ها برای تحویل اقدام نکرده‌اند.

رییس ثبت احوال تیران‌وکرون با بیان اینکه خدمات ثبت احوال در شهرستان در حال حاضر در این اداره ارایه می‌شود، خاطرنشان‌کرد: تا پایان امسال دفتر پیشخوان دولت به عنوان بخش خصوصی این سازمان در شهرستان فعال می‌شود.

رضازاده تعویض شناسنامه‌های فرسوده را از دیگر اقدامات اداره ثبت احوال برشمرد و گفت: صدور شناسنامه مکانیزه و جدید در این اداره انجام و افرادی که شناسنامه آن‌ها فرسوده شده می‌توانند برای تعویض آن اقدام کنند.

کد خبر 381392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.