دانش‌آموزی که منظم و کاری تربیت شود پیشرفت می‌کند

گلپایگان- امام جمعه گلشهر اشاره به اینکه باید فرهنگ علوی در صنعتگر و کشاورز ترویج شود، گفت: اگر صنعتگر و کشاورز کشور محصول با کیفیت و مرغوب تولید کند با مشکل اقتصادی مواجه نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی خراسانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلشهر با بیان اینکه نتیجه فاصله گرفتن از اسلام و دین فساد اقتصادی به همراه دارد، اظهار کرد: برخی تصور غلطی دارند که ژاپن تسلیم آمریکا شد اما با اقتصادش آمریکا را تسخیر کرد.

وی افزود: افغانستان از سال ۲۰۰۰ تسلیم آمریکا شد اما نه تنها هیچ پیشرفتی نکرد بلکه تولید مواد مخدر این کشور ۷۰۰ برابر شده است و  هنوز توانایی استحصال مواد معدنی و بهره‌مندی از خاک حاصلخیز و آب فراوان خود را ندارد و فاقد هرگونه صنعتی است.

امام جمعه گلشهر با بیان اینکه در کشور عربستان به خاطر غارت نفت این کشور توسط آمریکا هفت میلیون نفر فقر هستند که حتی توانایی تهیه خوراک ندارند، تاکید کرد: ژاپن اگر پیشرفت کرد به دلیل اینکه مردمی فعال و کاری دارد و دزد نیستند و بعد از جنگ جهانی نیمی از زمان اشتغال خود را برای کشورشان مجانی کار کردند و راهپیمایی برای حذف تعطیلات برپا می‌کنند.

وی با اشاره به تغییرات در آموزش و پرورش ژاپن و منظم و دقیق بار آوردن دانش آموزان این کشور، گفت: دانش آموز در کشور ایران لوس بار می‌آید و معلم با کمی سخت گیری بابد پاسخگو باشد، دانش آموزی که منظم و کاری تربیت شود پیشرفت می‌کند.

موسوی خراسانی با بیان اینکه نفوذ آمریکا در ژاپن در امور فرهنگی و ابتذال است، تاکید کرد: کشوری که مردم آن عیار و جوانمرد بودند امروز به انفجار بمب اتمی بر سر خود حق می‌دهند و زیر این بار ذلت می‌روند.

وی با اشاره به حادثه کشته شدن سربازان آمریکایی و مسافران هواپیمای ایرباس ایرانی، تشریح کرد: آمریکا به هر خانواده ایرانی ۲۱۳ هزار دلار غرامت داد، اما برای کشته‌های خودش از اموال بلوکه ایران، نفری ۱۸ میلیون دلار برداشت.

امام جمعه گلشهر افزود: هر چند که ایران در آن حادثه مقصر نبود یعنی جان یک آمریکایی ۸۴ برابر یک ایرانی در نظر گرفته شد، این حقوق بشر آمریکایی است در حالی که در ایران دیه زن و مرد و سفید پوست و سیاه پوست یکی است.

وی گفت: برخی آمریکا را برای مردم ایران بزک می‌کنند در صورتی که شبکه سی آی ان آمریکا اعلام کرد در صورتی که ۱۵۰ میلیون نفر آمریکایی قدرت خرید ندارند.

موسوی خراسانی با اشاره به اینکه باید فرهنگ علوی در صنعتگر و کشاورز ترویج شود، گفت: اگر صنعتگر و کشاورز کشور محصول با کیفیت و مرغوب تولید کند با مشکل اقتصادی مواجه نخواهیم شد.

کد خبر 381391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.