۲۳۲۵ داوطلب مبارکه ای  در کنکور شرکت کردند

مبارکه- مدیر آموزش و پرورش مبارکه گفت: ۲۳۲۵ داوطلب در شهرستان مبارکه در آزمون ورودی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شرکت کردند.

سعید باقری امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه  افزود: علوم تجربی بیشترین داوطلب کنکور ۹۸ در شهرستان مبارکه را به خود اختصاص داد.

باقری گفت: مسئولیت برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ در شهرستان مبارکه برعهده مدیریت آموزش وپرورش شهرستان قرار داشت که این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و۱۴ تیرماه(صبح وبعد از ظهر) برگزار شد.

وی تعداد حوزه های این آزمون در مبارکه را پنج حوزه عنوان کرد و اظهار کرد : سالن ورزشی خلیج فارس، دبیرستان شهید مختاری، دبیرستان ۲۲ بهمن، دبیرستان شاهد اسوه، دبیرستان شاهد چمران حوزه های برگزار این آزمون هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه ۲۳۲۵ نفر در این آزمون شرکت کردند افزود :  در رشته های علوم ریاضی و فنی ۳۹۹ نفر، علوم انسانی ۴۷۶ نفر، علوم تجربی ۸۸۱ نفر، هنر ۲۷۵ نفر، زبان های خارجی ۲۹۴ نفر داوطلب آزمون سراسری در شهرستان مبارکه بودند.  

باقری ضمن تشکر از کلیه دستگاههایی که در برگزاری این آزمون تلاش کردند، گفت : فرمانداری، شهرداری، اداره اطلاعات، فرماندهی نیروی انتظامی، پلیس راهور، شبکه بهداشت، اداره برق، اداره آبفا، سازمان آتش نشانی، بیمارستان محمد رسول الله، شرکت اتوبوس رانی و همچنین از تمامی دانش آزموزن شرکت کننده و اولیاء آنان بخصوص از مدیران مدارس و عوامل اجرایی و فرهنگیان و حوزه اداری و ستادی در برگزاری این آزمون با ما همکاری شایسته داشتند.

کد خبر 381387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.