ایران در اوج قله افتخار و پیشرفت قرار دارد

نطنز- امام جمعه موقت نطنز گفت: ایران اسلامی امروزه در اوج قله افتخار و پیشرفت قرار دارد و هرکجا که با قدرت ایستادیم، حرفی برای گفتن داشتیم و هرکجا حرفی برای گفتن داشتیم، دشمن را شکست داده ایم

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز، به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: مراسم حج تنها عبادت صرف نیست بلکه اهداف بسیاری در این راه وجود دارد که حجاج باید آن‌ها را مدنظر خود داشته باشند و همچنین انتظار می‌رود حجاج اخلاق اسلامی را نیز کاملاً مراعات کنند.

امام جمعه موقت نطنز بابیان اینکه زورگویی و قلدری‌های آمریکا و اروپا در قبال ایران پایان‌ناپذیر است، تصریح کرد: ایران در برجام اثبات کرد که به دنبال صلح و اجرای تعهدات خود است اما اکنون مشاهده می‌کنیم که خارج شدن این کشورها زا تعهدات خودشان تنها نشان می‌دهد که به دنبال تأمین منافع خود هستند و هیچ زمان خیرخواه ملت ایران نبودند.

وی با زیر سوال بردن حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حقوق بشری که آمریکایی ها و هم پیمانانش از آن دم می زنند، ترسی از کشتار مردم بی دفاع ندارد که نمونه های آن چه در کشور خودمان و چه در کشورهای منطقه وجود دارد.

مجیدی تبار با بیان اینکه  ایران اسلامی امروزه در اوج قله افتخار و پیشرفت قرار دارد ،تصریح کرد: هرکجا که با قدرت ایستادیم، حرفی برای گفتن داشتیم و هرکجا حرفی برای گفتن داشتیم، دشمن را شکست داده ایم.

مجیدی تبار گفت : آمریکا امروز به حدی از ضعف و ناتوانی رسیده که با متحدان منطقه ای اش در مقابل کشور یمن شکست خورده است ولی ایران اسلامی در اوج اقتدار است.

وی افزود: در دهه کرامت قرار داریم که این مهم می‌طلبد تا به ابعاد این دهه توجه بیشتری صورت گیرد زیرا زمان مناسبی برای ترویج سیره و سبک زندگی رضوی و اسلامی به شمار می‌رود و برنامه‌های ویژه این دهه می‌بایست به‌موقع اطلاع‌رسانی و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

کد خبر 381386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.