هیئت امنای جدید آقا علی عباس (ع) مشخص شود

نطنز- امام جمعه موقت بادرود گفت: مسئولان سازمان اوقاف کشور هرچه زودتر تکلیف هیئت امنای جدید آقا علی عباس (ع) را روشن نمایند و نمایندگی اداره اوقاف بادرود نیز به وظایف ذاتی خود در قبال مسایل آستان بپردازد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام سعید رجبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود با بیان اینکه آمریکا و اروپا هیچ زمان خیرخواه ایران نبودند،اظهار کرد: غرب‌زده‌ها باید بدانند که این کشورها تنها به دنبال تأمین منافع خود هستند لذا نباید فریب آن‌ها را خورد بلکه می‌بایست هوشیاری لازم را در این زمینه به کاربرد.

امام جمعه موقت بادرود گفت: عدم تعریض مقام معظم رهبری به مقامات آمریکا و ترامپ در دو سخنرانی اخیر خود نشان دهنده روح عزت و بزرگی ایشان است که نباید در برابر هیاهوی های تبلیغاتی و جنگ روانی آمریکا سرتسلیم فرود آورد.

 وی افزود: در آستانه هفته مالیات قرار داریم که با توجه به بحران‌های اقتصادی تنها راه رونق و آبادانی توانایی به ظرفیت‌های درون و پرداخت به‌موقع مالیات است لذا این امر وظیفه ملی قلمداد می‌شود و همه مسلمانان مکلف به پرداخت مالیات، خمس و زکات برای شکوفایی اقتصاد هستند و باید متولیان امور مالیاتی با قانونگذاری دقیق از فرارمالیاتی افرادی که درامدهای میلیونی دارند ممانعت نمایند تا مالیات به عنوان منبع پایدار درآمدی دچار خدشه نشود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به کنگره عظیم حج و ابعاد دینی، سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی آن تصریح کرد: حج یکی از عبادت‌های مورد تاکید دین اسلام است و برهمین اساس مسلمانان در این ایام می‌توانند از منافع اجتماعی و سیاسی حج بهره‌مند شوند.

رجبی با اشاره به ۱۴ تیرماه روز قلم افزود: قلم از جایگاه و مرتبه والایی در فرهنگ و تعالیم دینی ما برخوردار است و از آن به عنوان یکی از مهم‌ترین ابرازها برای خدمت صادقانه به دیگران یاد شده است.

خطیب جمعه بادرود ادامه داد: نویسندگان، روزنامه‌نگاران و تمام اصحاب قلم باید حرمت قلم را حفظ کنند و از این وسیله برای اعتلای دین، فرهنگ، علم و دانش استفاده کنند.

امام جمعه موقت بادرود با بیان اینکه هرساله بخش اعظم دانش آموزان کنکوری از مرکز بخش بادرود هستند ،خواستار برگزاری آزمون سراسری در مرکز بخش بادرود شد تا از استرس ها و هزینه های رفت و آمد دانش اموزان کنکوری ( مسیر 30کیلومتری بادرود – نطنز)جلوگیری و کاسته شود.

وی همچنین با تبریک روز شهردار و دهیاران ، با اشاره به گرانی زمین در بادرود از شهرداری به عنوان عاملی تاثیرگذار در کاهش قیمت زمین یادکرده و خواستار ایفای نقش شهرداری شدند.

خطیب جمعه بادرود گفت: هفدهم تیرماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است که ما مردم منطقه بادرود  افتخار همجواری با امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع)را داریم ولی این مکان مقدس محل ظهور و بروز کرامات متاسفانه به محل مناقشات و مشاجرات سیاست و ریاست تبدیل شده است.

وی از مسئولان سازمان اوقاف به عنوان متولی اصلی بقاع متبرکه خواست هرچه زودتر تکلیف هیئت امنای جدید آستان مقدس آقا علی عباس (ع) را روشن نمایند و نمایندگی اداره اوقاف بادرود  نیز به وظایف ذاتی خود در قبال مسایل آستان بپردازد و مردم اجازه ندهند تنها ملجا و ماوای مردم منطقه و دلباختگان اهل بیت که جایگاه ملی دارد دستخوش دعوای منطقه ای و سیاسی و فردی گردد.

کد خبر 381385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.