موج گرایش به اهل بیت(ع) در جهان ایجاد شد

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: موج گرایش به اهل بیت(ع) در جهان به راه افتاده است و علت دشمنی‌ استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با اسلام به خاطر همین گرایش‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: موج گرایش به اهل بیت(ع) در جهان به راه افتاده است و علت دشمنی‌ استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با اسلام به خاطرهمین گرایش‌ها است.

وی با بیان اینکه بدون وجود ولایت فقیه جامعه در مسیر موفقیت قرار نخواهد گرفت، گفت: یکی از راه‌های عاقبت به خیری انسان تمسک جستن به اهل بیت(ع) است.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: رعایت تقوای اجتماعی به معنی گروهی حرکت کردن است و انسان باید تقوای اجتماعی را نیز رعایت کند تا روحیه اعتماد به خدا و قدرت لایزال الهی در آن بیشتر شود و در نتیجه به پیروزی‌ها برسیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه به توصیه‌ها باید دینی باشد نه نگاه سیاسی تا در جهت ترقی و توسعه کشور بتوانیم حرکت کنیم، گفت: در گام دوم انقلاب مدیریت‌ جهادی در رأس امور قرار گیرد تا به مقصود که همان ظهور است، برسیم

اسکندری با اشاره به اینکه اگر نخبگان در گام دوم انقلاب قدم برندارند معصیت کرده‌اند، تصریح کرد: به توصیه‌های گام دوم انقلاب باید اجتماعی نگاه شود و نخبگان پیشگام در پیاده کردن مباحث هفت گانه دوم انقلاب باید گام بردارند.

وی با بیان اینکه تمام تجمع‌های انسان مسلمان باید سیاسی باشد، گفت: سردادن شعار مرگ بر آمریکا در نماز جمعه برائت از مشرکین است یعنی فقط در مقابل خدا خم می‌شویم و از تحریم هیچ شخصی ترسی نداریم و در مقابل آمریکا گردن کج نمی‌کنیم.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: به برکت علمای دین در پرتو روشنایی چراغ راه دین حرکت می‌کنیم تا در تاریکی و ظلمات ناشی از جهل و نادانی غرق نشویم و آسیبی به ما وارد نشود.

وی با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: دهیاران و پاکبانان شهرداری‌ در عرصه خدمت رسانی به مردم تلاش می‌کنند.

کد خبر 381383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.