خداحافظی کاربران ایرانی با گوشی‌های آیفون

احتمالا از این به بعد باید بشنویم: «آیفون در شبکه موجود نمی‌باشد». اقدامات ضد ایرانی آمریکا در بخش‌های مختلف حتی دارو، نمایندگان مجلس را برآن داشته که درصدد اقدامات متقابل برآیند.

به گزارش ایمنا، یکی از این موارد طرح ممنوعیت خرید و رجیستری گوشی‌های آمریکایی اپل است. احمد امیرآبادی عضو هئیت رئیسه در این باره گفته است: در طول سال ایرانی‌ها حدود یک میلیارد دلار از این مدل تلفن همراه خرید می‌کنند که در طرح مجلس شورای اسلامی، رجیستری و خرید این گوشی‌ها را ممنوع کرده‌ایم.

وی با بیان این که به‌واقع باید تلاش کنیم هرجایی که حتی یک دلار به شرکت‌های آمریکایی ضرر وارد می‌شود ورود کنیم، تصریح کرد: درمجموع کشورهای جبهه مقاومت از ظلم و ستم آمریکایی‌ها به ستوه آمده‌اند، می‌توان با این طرح شش میلیارد دلار در سال از میزان فروش این شرکت کاست.

سهم ۱۰ درصدی آیفونی‌ها

امیرناظمی معاون وزیر ارتباطات هفته گذشته گفته بود: در ایران فقط ۱۰ درصد کاربران از گوشی‌های هوشمند آیفون استفاده می‌کنند. او همچنین گفته بود: با توجه به آمار، زمانی که کاربران گوشی‌های آیفون قصد تعویض گوشی خود را دارند، دیگر گوشی آیفون را جایگزین گوشی قبلی خود نمی‌کنند و گوشی با سیستم عامل اندروید را ترجیح می‌دهند.

خاموش شدن روزانه ۷ هزار آیفون

وی که درپی حذف اپلیکیشن‌های ایرانی از گوشی‌های آیفون سخن می‌گفت، این را هم یادآور شد: این که برخی می‌گویند به صورت روزانه هفت هزار گوشی آیفون خاموش می‌شود، رقم دور از ذهنی نیست؛ در واقع کاربران گوشی‌های آیفون به جای این که باز هم گوشی آیفون بخرند، برای خرید گوشی‌های اندرویدی اقدام می‌کنند.
 

کد خبر 381342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.