دوره آموزش "طراحی و مدیریت سایت"

دوره آموزش "طراحی و مدیریت سایت" از ابتدای مردادماه در مدرسه رسانه ایمنا برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، طراحی و مدیریت سایت به عنوان یکی از مهمترین و کاربردی ترین مباحث رسانه ای و شغلی در دنیای معاصر مطرح شده است. 

در این دوره که از ششم مردادماه در ۱۵ جلسه برگزار می شود، مباحث کلی مورد نیاز برای شناخت، آماده سازی، کدنویسی، طراحی، تکنیک های سئو، استراتژی محتوا و مهارت های افزایش مخاطب تدریس می شود. زمان و مکان برگزاری این دوره، روزهای شنبه و دوشنبه ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در محل خبرگزاری ایمنا است. علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند تا 25 تیرماه با رجوع به سامانه آموزشی مدرسه رسانه ایمنا به آدرس http://imnaschool.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مباحثی که در دوره "طراحی و مدیریت سایت" آموزش داده می شود، شامل آشنایی با مفهوم و تاریخچه وب و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری لازم برای ایجاد، استقرار و نگهداری وب‌سایت‌ها، بررسی مفهوم تگ ها در ساختار یک سند HTML استاندارد، تشریح نحوه عملکرد Web Browser ها، بررسی مفهوم Responsive واکنش گرا، بررسی روش استفاده از کتابخانه های آماده همچون BootStrap در یک سند HTML  و آموزش استایل نویسی (CSS) دیگر مباحث مرتبط با طراحی سایت است.

همچنین  اصول طراحی بر پایه UI  و UX، بررسی مفاهیم جاوا اسکریپت و جی کوئری، بررسی روند سیستم‌های مدیریت محتوا و دیتابیس، آموزش طراحی قالب برای سیستم‌های وبلاگ دهی و مدیریت محتوا همچون Wordpress، آشنایی با مبانی زبان برنامه نویسی php، پیاده‌سازی اسکریپت و نصب نرم‌افزار، معرفی مفاهیم شبکه‌ای مرتبط با وب مانند Domain،Host،Web Server،DNS Server نیز در بخش دوم کلاس مورد توجه قرار می گیرد که به صورت کامل می تواند، موضوعات در رابطه با طراحی قالب سایت را در بر بگیرد.

برای بهینه سازی و افزایش مخاطب در سایت نیز بررسی مفهوم Search Engine، بهینه‌سازی فنی، آموزش سئو فنی و محتوایی، تولید محتوا بر اساس استراتژی محتوا و ابزارهای گوگل آموزش داده می شود.

کد خبر 381276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.