فعالیت ۵۴ کانون فرهنگی هنری در مساجد تیران‌وکرون

تیران‌وکرون_رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران‌وکرون با اشاره به فعالیت ۵۴ کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان، گفت: در نیمی از کانون‌های مساجد و انجمن‌ها بخشی از فعالیت‌ها کاهش یافته به همین دلیل تغییر در مدیریت اجرایی آن‌ها در دستور کار است.

اقبال صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون با اشاره به فعالیت ۱۰ آموزشگاه هنری آزاد، سه موسسه فرهنگی و هنری و پنج انجمن هنری در این شهرستان، اظهار کرد: این مراکز شمار فراوانی از علاقه‌مندان فعالیت‌های فرهنگی و هنری را تحت آموزش قرار داده‌ است.

وی با اشاره به فعالیت ۵۴ کانون فرهنگی و هنری در مساجد این شهرستان، عنوان کرد: در نیمی از کانون‌های مساجد و انجمن‌ها بخشی از فعالیت‌ها کاهش یافته به همین دلیل تغییر در مدیریت اجرایی آن‌ها در دستور کار است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران‌وکرون با تأکید بر ضرورت نظارت، حمایت و پشتیبانی از مراکز فرهنگی و هنری، تصریح‌ کرد: ارتقای کیفیت فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری بیش از کمیت این فعالیت‌ها مهم و مؤثر است، بنابراین باید از محدود شدن کارکرد این مراکز به ارائه آمار و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری شود.

وی یاد آورشد: آموزشگاه‌های آزاد، موسسات فرهنگی و هنری و تشکل‌های مردم‌نهاد نقش موثری در رشد و توسعه شاخص‌های فرهنگی هنری داشته‌ است به همین دلیل از طرح‌ها و برنامه‌های شاخص این مراکز حمایت می‌شود.

کد خبر 381265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.