شناسایی ۱۵۰۰ خانواده نیازمند در نجف‌آباد

نجف‌آباد_رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف‌آباد از شناسایی بیش از ‌یک‌هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در این شهرستان خبر داد و گفت: به هر کدام از این خانواده‌ها از محل تسهیلات تبصره ۱۴ بودجه سنواتی بر اساس تعداد اعضا یکصد تا ۴۰۰ هزار تومان کمک نقدی پرداخت شده است.

فریدون ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: طرح اکرام مربوط به کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌اند و در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر از این ایتام تحت پوشش این نهاد قرار گرفته‌اند که ماهیانه نزدیک به ۱۶۰ هزار تومان به صورت نقدی به آن‌ها کمک می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح محسنین ویژه خانواده‌های نیازمند غیرایتام است، عنوان کرد: بیش از دو هزار و ۳۰۰ خیر حامی شهرستان به نیازمندان کمک می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف‌آباد اضافه کرد: در حال حاضر دو هزار فرزند طرح محسنین با متوسط دریافت کمک‌هزینه ماهیانه ۴۵ هزار تومان تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه تعداد یتیم‌های این شهرستان بالاتر از متوسط استان است، خاطرنشان کرد: مجموع کمک‌های اختصاص داده شده خیران به این گروه پایین‌تر از متوسط ۲۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

وی از شناسایی بیش از ‌یک‌هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند در این شهرستان خبر داد و افزود: از محل تسهیلات تبصره ۱۴ بودجه سنواتی به هر کدام از این خانواده‌ها بر اساس تعداد اعضا یکصد تا ۴۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه نقدی پرداخت شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف‌آباد با اشاره به تامین اقلام اساسی جهیزیه نوعروسان در قالب اختصاص کارت خرید، یادآور شد: در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه مسکن و تامین ودیعه در شهرستان پرداخت شده است.

کد خبر 381258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.