آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های اصفهان

صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو اس ال ایکس به علت بی توجهی و عبور از چراغ راهنمایی و رانندگی با دو دستگاه موتور سیکلت برخورد کرد و حادثه ای جرحی را رقم زد که بار ترافیکی سنگینی در سه راهی نقشینه به همراه داشت.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه دوازدهم تیر ماه- ساعت١٩- در هر دو مسیر خیابان کاوه، مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب، میدان امام حسین(ع) در مسیر شمال به جنوب، خیابان  مجلسی در مسیر شمال به جنوب، مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، طول خیابان کمال اسماعیل در هر دو مسیر، طول خیابان مطهری در مسیر رفت و برگشت، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، خیابان توحید در مسیر شمال به جنوب، مسیر شرق به غرب خیابان سعادت آباد و هر دو مسیر خیابان شریعتی ترافیک سنگین است. 

تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و روگذر خیابان امام خمینی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

ساعت ١٦:١٣ در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی بعد از پل پیروزی یک دستگاه خودرو چنگان به علت سرعت بالا از لاین سه منحرف و ابتدا وارد لاین دوم و سپس لاین اول شد که در نهایت به دیواره بزرگراه برخورد کرد و واژگون شد.

کد خبر 381246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.