بگذار خدا معیار قضاوت زندگی تو باشد

هرگز از حرفهایی که مردم درباره تو می گویند نگران نشو. هیچ گاه کوچکترین توجهی به آن نشان نده ، همیشه فقط به یک چیز فکر کن . داور خداست، آیا من در برابر او ، رو سفیدم؟ بگذار این معیار قضاوت زندگی تو باشد تا بی راهه نروی...

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرجانه گلچین با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است :

میخواستم تو این روزگار وانفسا، با دیدن این ویدیو زیبا حال دلتون رو کمی خوب کنم . آخه دوستتون دارم و دوست داشتن جرم نیست . بزرگند آدم‌هایی که به فکر خوشی و سعادت همنوعانشان هستند ، بدی نمی‌کنند،  بد برای کسی نمی خوان ، خوشحالی و خوشبختی دیگران مایه عذابشون نیست . آدم اگه آدم باشه به همنوعش، به حیوانات ، به طبیعت ،بدی نمیکنه . حیوونای بی آزار و اذیت نمی کنه.  واسه دوست رفیق برای کمی دیده شدن بیخود و بی جهت نمیزنه . بیاین به هم قول بدیم تا هستیم قدر همدیگر رو بیشتر بدونیم تا خداوند از خلقتش راضی و خشنود باشه، نه شرمنده . و خسته نباشید به عزیزی که این تصاویر زیبا را مونتاژ و میکس با موسیقی کرده ، عالی بود.

علی اوجی در اینستاگرام خود به همسرش نرگس محمدی جهت بازی در سریال بوی باران خسته نباشید گفته است :

یکی از بدبختی های کچل ها اینه که  اگر توی جمعی فقط اون لباس صورتی پوشیده باشه،  باز وقتی می خوان بهش اشاره کنن میگن اون یارو تو کچله، حالا این هیچی ، این بدتره .اگه به شخص بغل دستیش کار داشته باشن میگن مثلا اون خانومی که بغل کچله ایستاده . حالا من میگم ای خانمی که کنار این کچل داخل آسانسور توی عکس ایستادی،  خسته نباشی . بعد از دو سال کار در سریال بوی باران.  امیدوارم نتیجه زحماتت رو با پخش سریال ببینی . من شاهد بی خوابی و تلاش برای نقش ترانه بودم ، امیدوارم به اندازه زحمتی که کشیدی ، مردم  سریال رو دوست داشته باشن.

شبنم فرشادجو ، بازیگر تئاتر و تلویزیون ، با انتشار چند عکس از خودش در اینستاگرام این‌گونه آورده است :

به سکوتم به احترام بگذار

 به قویترین سلاحم، بلاغت سکوتم را حس می کنی ؟ از زیبایی چیزهایی که می‌گویم لذت می‌بری؟ وقتی چیزی نمی‌گویم ، از حیرانی و سکوتم غمگین نشو و گمان مبر که میان من و تو چیزی عوض شده .

آنگاه که نمی گویم دوستت می دارم ، یعنی که دوست ترت میدارم .

مارال فرجاد ، به بهانه بزرگداشت گلاب آدینه در نوزدهمین جشن حافظ ، ویدیویی از تئاتر شیرهای خان بابا سلطنه با بازی این هنرمند منتشر کرده است:

به مناسبت بزرگداشت بانو گلاب آدینه در نوزدهمین جشن حافظ امسال ، به پاس یک عمر فعالیت ایشون،  جا داره یادی کنیم از بازی بی نظیرشون در تئاتر شیرهای خان بابا سلطنه که به مدت ۱۵۰ شب اجرا شد . در سالن شهرزاد که با استقبال بی نظیر تماشاچی مواجه بودن ، به کارگردانی افشین هاشمی.

کمند امیرسلیمانی در صفحه شخصی خود چند عکس از خودش قرار داده و این‌گونه آورده است :

هرگز از حرفهایی که مردم درباره تو می گویند نگران نشو.  هیچ گاه کوچکترین توجهی به آن نشان نده ، همیشه فقط به یک چیز فکر کن . داور خداست،  آیا من در برابر او ، رو سفیدم؟ بگذار این معیار قضاوت زندگی تو باشد تا بی راهه نروی . تو باید روی پای خودت بایستی و تنها ملاحظه ات این باشد که : هر کاری انجام می‌دهم باید مطابق شعور خودم باشد،  تصمیم گیرنده باید آگاهی و شعور خودم باشد،  آنگاه خدا داور تو خواهد بود.

کد خبر 381231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.