خطر از دست رفتن میزبانی برای چهار باشگاه

در جلسه امروز که در دفتر وزارت ورزش و جوانان برگزار شد به 4 باشگاه لیگ برتری برای آماده سازی ورزشگاه‌هایشان هشدار داده شد.

به گزارش ایمنا، بعد از اتفاقات ناگواری که فصل گذشته لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه ها رخ داد فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا زمانی که زیرساخت ها در باشگاه ها و ورزشگاه ها اصلاح نشود برگزاری لیگ برتر در فصل جدید را به تعویق خواهد انداخت.

در همین راستا بازدید از ورزشگاه و امکانات باشگاه ها از هفته های قبل از سوی مسئولان سازمان لیگ آغاز شد و امروز در جلسه ای که در دفتر محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش برگزار شد بررسی این گزارش ها انجام گرفت.

در جلسه امروز مسئولان سازمان لیگ از جمله حیدربهاروند، ابراهیم شکوری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال، مدیران کل استان ها و محمدرضا داورزنی حضور داشتند.

در این جلسه وضعیت 4 باشگاه که وضعیت ورزشگاه های آنها هنوز مطلوب نشده بررسی شد و به این باشگاه ها ابلاغیه و مصوبه جلسه امروز ارسال شد.

در این مصوبه آمده در صورتی که این باشگاه ها نسبت به رفع نواقص ورزشگاه های خود اقدام نکنند میزبانی از آنها گرفته و باید در شهر مجاور یا تهران میزبانی داشته باشند. یکی از این باشگا ها نفت مسجد سلیمان است که در صورتی که نتواند زیرساخت های لازم را فراهم کند باید در اهواز یا تهران پذیرای میهمانان خود باشد.

همچنین در این نشست مقرر شد برگزاری لیگ به تعویق نیفتد و به موقع لیگ نوزدهم برگزار شود. قرار است جلسه نهایی برای بررسی شرایط ورزشگاه ها با رفع نواقص همه ورزشگاه ها در روزهای آتی برگزار شود. 

منبع: فارس

کد خبر 381225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.