افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر/مسیر آبادانی و رفاه مردم هموار شده است

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم و آبادانی شهر اصفهان خواسته مهم مدیریت شهری اصفهان است، گفت: خوشبختانه مسیر برای توسعه شهر و رفاه مردم هموار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_شنبه ۱۵ تیرماه ۹۸_در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: شهرداری با تمام امکانات خود در کنار شهروندان قرار گرفته است و هر روز به صورت حضوری و با استفاده از ابزارهای مختلف تلاش میکند تا مشارکت شهروندان را در تمام امور شهر بیشتر جلب کرده و صدای آنها را بشنود.

وی ادامه داد: از زمان آغاز فعالیتم تاکنون بیش از ۵۰ برنامه با عنوان «اصفهان فردا» برای هم‌اندیشی و شنیدن صدای گروه‌های مختلف مردمی برگزار کرده‌ایم و در مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های مختلف با مردم صحبت داشته‌ایم.

شهردار اصفهان افزود: ابزارها و سامانه‌های مختلفی برای دریافت نظرات و پیشنهادات شهروندان وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به سایت www.isfahan.ir و سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان اشاره کرد که شهروندان می‌توانند از این طریق شهرداری را با ارایه پیشنهادات سازنده خود همراهی کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: مشارکت خود را در اداره شهر افزایش داده و شهرداری را در مسیر خدمت بیشتر یاری کنند.

نوروزی گفت: وقتی هر روز و هر شب از پروژه‌های شهرداری در مسیر مترو، رینگ چهارم و بسیاری از پروژه‌های کوچک و بزرگ دیگر شهر بازدید می‌کنیم، خوشحال می‌شویم که مسیر برای توسعه شهر و رفاه مردم هموار شده، زیرا رضایتمندی مردم و آبادانی شهر اصفهان خواسته همه مسئولان است.

وی تصریح کرد: خوشحالیم طبق قولی که داده بودیم و البته تصمیمی که استاندار اصفهان گرفته بود، بار دیگر آب در بستر رودخانه زاینده رود جاری شد و امیدواریم این اتفاق دائمی باشد تا روح و روان مردم با نشاط و فضای سبز شهر و میراث تاریخی به یادگار مانده، از وجود آب بهره‌مند شود و مهمتر از همه اینکه کشاورزان بتوانند با امید هر چه تمام به کشاروزی و زندگی عزت‌مندانه خود ادامه دهند.

شهردار اصفهان با اشاره به «روز شهرداری» اظهار کرد: روز گذشته ۱۴ تیرماه به نام این روز نامگذاری شده بود که این روز را به تمام کارکنان شهرداری که به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان هستند، همچنین پاکبانان، آتش نشانان و مدیران تلاشگر در تمام مناطق، سازمان ها و شرکت‌های شهرداری و کارگرانی که در ابر پروژه‌های شهر با کار و تلاش خود در حال توسعه و آبادانی شهر هستند تبریک می‌گوییم.

کد خبر 381220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.