شهرآورد اصفهان در سکوت پیروزی/ کار آسان مس در بهبهان

گیتی پسند این هفته در حالی باید بعد از چند سال میزبان شهرآورد اصفهان باشد که به دلیل مسائل و حواشی به وجود آمده در دیدار پایانی فوتسالِ فصل گذشته از داشتن هوادارنش در دیدار مقابل هایپر شاهین شهر محروم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فصل جدید لیگ برتر فوتسال از فردا – پنجشنبه ۱۳ تیرماه – با دیدار مس سونگون و اهورا بهبهان آغاز خواهد شد. مس سونگون در سالن علی ابن ابیطالب (ع) بهبهان میهمان اهورا است، تیم خوزستانی حال‌ و روز خوشی ندارد؛ مس سونگون که توانست در دقایق آخر بازی فینال قهرمانی را از دست گیتی پسندی‌ها برباید، می‌خواهد در اولین دیدارش برای حریفان خط‌ونشان بکشد.

اصفهان بعد از حدود چهار سال در اولین هفته لیگ برتر فوتسال شاهد شهرآورد خواهد بود؛ قدیمی‌ترها شاید آخرین شهرآوردهای فوتبالی اصفهان را به خاطر داشته باشند؛ هفته دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۲:۱۵ پنجشنبه شب- ۲۵ تیرماه- در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد؛ کاشی نیلو در دقایق پایانی مسابقه تلاش بسیاری برای گلزنی کرد اما نتوانست به نتیجه دلخواه برسد تا در دقایق پایانی سپهر محمدی با استفاده از خالی بودن دروازه‌ کاشی نیلو، گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند و گیتی‌پسند با چهار گل، پیروز این مسابقه شود. 

امسال هایپر شاهین‌شهر تیم جوانی که باپشتکار و شگفتی سازی توانست در اولین سال حضورش در لیگ دسته اول فوتسال کشور مجوز حضور در لیگ برتر فوتسال را به دست بیاورد، دیدار سختی با گیتی خواهد داشت. هایپر شاهین‌شهر روز جمعه از ساعت ۱۸ باید در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان به مصاف شاگردان حمید بیغم برود تا طعم اولین حضور در لیگ برتر فوتسال را با بازی در شهرآورد بچشد.

برنامه دیدار های لیگ برتر و لیست احتمالی شهرآورد اصفهان به شرح زیر است:

کد خبر 381191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.