"اسپاتنا"؛ شهری به روایت استادان آبرنگ

اینجا تنها آبرنگ است که چشم نوازی می کند، آثاری که گرد هم آمده اند تا از هنر بگویند اینجا یک شهر در چهار دیواری گالری است که اصالت را ترسیم می‌کند.

رویا صلوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه اسپاتنا در گالری نقش قلم اظهار کرد: برای برگزاری این نمایشگاه  از هر هنرمند سه اثر درخواست شد و در مجموع ۳۶ اثر با موضوع آزاد، طبیعت، جانداران  برای علاقه مندان به نمایش درآمده است.

مدیرگالری نقش قلم در خصوص نام نمایشگاه توضیح داد: اسپاتنا نام قدیم شهر اصفهان بوده است و آبرنگ نیز معرف دو استاد برجسته اصفهان بود و چون گالری نقش قلم به دنبال معرفی هنرهای اصیل تجسمی اصفهان و هنرمندان شاخص آن است این نام را برای آن برگزیدیم.

وی با معرفی اساتیدی که در این نمایشگاه آثار خود را ارائه کرده اند، افزود: رضا بدرالسماء، محمدرضا آتش زاد، احمد حمیدی، اکبر فلاحتی، مصطفی شعرباف، حسین هادی پوربروجنی، مرتضی اشتیاقی، بهروز والیانی، پارسا پاینده و مهدی باغ زرشکی، ۱۰ استادی هستند که آثار آن‌ها در گالری نقش قلم به نمایش گذاشته شده است.

صلوتی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که مجموعه ای از هنرمندان به‌نام حوزه تجمسی را گرد هم جمع کنیم که اولین قدم آن در راستای تحقق این امر، برگزاری نمایشگاه آبرنگ "اسپاتنا" بود.

به گزارش ایمنا، "اسپاتنا" نمایشگاه گروهی جمعی از اساتید آبرنگ اصفهان از ۱۷:۳۰تا ۲۰:۳۰ در گالری نقش قلم واقع در خیابان چهارباغ بالا انتهای کوی ۲۳(هدایتی) بن بست میخک تا ۱۸ تیرماه میزبان هنردوستان است.

کد خبر 381186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.