فاینانس خط دو مترو منتظر رای شورای اقتصاد است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فراخوان شرکت‌های پیمانکاری انجام شده است و این شرکت‌ها باید اسناد و مدارک خود را برای اجرای خط دو ارائه دهند، همچنین فاینانس خارجی خط دو هم در شورای اقتصاد منتظر نظر و رای این شورا است.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خط دو مترو اظهار کرد: نیمی از ایستگاه‌های خط دو مترو تملک شده و در دو تونل موازی با دو دستگاه تی‌وی‌ام در حال اجرای کار هستند.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت‌های پیمانکاری انجام شده است، افزود: این شرکت‌ها باید اسناد و مدارک خود را برای اجرای خط دو ارائه دهند، همچنین فاینانس خارجی خط دو هم در شورای اقتصاد منتظر نظر و رای این شورا است.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص بهمن سبز اظهار کرد: مالک مراکز تجاری آن منطقه شهرداری است و مالکان سینمای انتهای آن هم بهمن سبز و حوزه هنری هستند.

وی در خصوص پیشنهاد به مجموعه بهمن سبز گفت: پیشنهاد دادیم سینما را به شهرداری واگذار کنند و معادل ریالی آن و یا حتی بیشتر پول یا زمین در مناطقی دیگر از شهرداری بگیرند تا بتوانند در دیگر مناطق شهر سینما افتتاح کنند.

معین در تشریح این پیشنهاد افزود: تالار بزرگ شهر مورد استفاده به عنوان سینما هم خواهد بود و بهتر است یک مجتمع فرهنگی آنجا ساخته شود که تا کنون بهمن سبز به این موارد رضایت نداده و بحث مشارکت را مطرح کرده است و موضوع مشارکت با توجه به اینکه قسمتی از آنجا متعلق به شهرداری است مورد تایید ما نیست و نظر ما به مزایده گذاشتن واحدهای تجاری متعلق به شهرداری است.

کد خبر 381159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.