آموزش در آموزش و پرورش نیازمند اصلاحات است

سمیرم_وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: شیوه آموزشی موجود در آموزش و پرورش صحیح نبوده و نیازمند اصلاحات است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، علی‌اصغر فانی در گردهمایی مدیران و روسای آموزش‌وپرورش نواحی، مناطق و حوزه ستادی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به قدرت بالای مدیریتی آموزش‌وپرورش استان اصفهان اظهار کرد: این اداره‌کل توان مدیریت وزارت آموزش و پرورش کشور را دارد.

وی با بیان اینکه آموزش‌و پرورش یک سازمان یادگیرنده است، عنوان کرد: وقتی مدیران آموزش‌وپرورش در برنامه‌ای اجتماع می‌کنند باید از یکدیگر بیاموزند تا فردایی بهتر از دیروز را در پیش داشته باشند.

وزیر اسبق آموزش‌وپرورش اضافه کرد: سازمان یادگیرنده با ارتقاء دائمی یادگیری فردی و گروهی و سازمانی باعث تکامل، بالندگی و پویایی افراد و سازمان در تعامل با محیط می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ورود فضای مجازی و رسانه‌های مجازی به جامعه خاطرنشان کرد: آموزش‌وپرورش نمی‌تواند جدای از فضای مجازی به فعالیت خود ادامه دهد و کار کند.

فانی یادآور شد: باید ببینیم آیا امتحانات، شیوه تربیتی و روش‌های آموزشی به این سبک درست بوده یا نه؟ این سبک آموزشی صحیح نبوده و نیازمند اصلاحات است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهمیت رهبری مدیران و معلمان در حوزه آموزش‌وپرورش تأکید کرد: در آموزش و پرورش باید هم به دنبال کمیت باشیم و هم کیفیت که این دو با نفوذ معلم در دانش‌آموزان محقق خواهد شد.

کد خبر 381104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.