شهردار رشت از نیروهای غیربومی استفاده نکند

عضو شورای شهر رشت گفت: شهردار رشت بومی نیست، اما به واسطه رأی قاطع شورا، مردم رشت نیز به این انتخاب اعتماد کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی در جلسه شورای شهر رشت با اشاره به سابقه اجرایی شهردار رشت، اظهار کرد: تجارب وی قطعاً در مدیریت شهری تأثیرگذار خواهد بود.

وی با اشاره به بهره گیری از ظرفیت نیروهای بومی در شهرداری رشت، افزود: اعتقاد دارم شهردار جدید نباید از نیروهای غیربومی استفاده کند.

عضو شورای شهر رشت همچنین با بیان‌ اینکه‌ بعد از ۱۰ ماه این شهر صاحب‌شهردار شده است، تصریح کرد: شهردار  رشت بومی نیست، اما به واسطه رأی قاطع شورا مردم رشت نیز به این انتخاب اعتماد کردند.

وی با تأکید بر لزوم نظارت بیشتر اعضای شورا بر روی مسائل شهر، ادامه داد: شهر رشت ظرفیت اینکه هم دارای شهرداری غیر بومی بوده و هم مشاوران و معاونین شهرداری از افراد غیر بومی انتخاب شوند را ندارد.

رمضانپور گفت: فردی که هزاران ضعف دارد می آید و می شود امامزاده این شهر و از افراد توانمند خودمان استفاده نمی کنیم. بنده اگر رئیس جمهور باشم از همین شهرداری دو دولت تشکیل می دهم زیرا افراد تحصیل کرده و بی ادعای زیادی در مجموعه داریم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت باید یک برنامه دو ساله و یک نقشه راه مناسب و کاربردی تدوین کند، اظهار کرد: جلب رضایت پرسنل شهرداری باید در اولویت کار شهردار قرار گیرد.

کد خبر 381082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.