ادامه کار بیل در زمین فوتبال یا زمین گلف؟

گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید شرایط خوبی را پشت نمی‌گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال ۲۰۱۳ بود که رئال مادرید کهکشانی، با مبلغ ۹۱ میلیون یورو گرت بیل ولزی را از تاتنهام خرید و به یکی از گران‌ترین خریدهای جهان تبدیل کرد.این بازیکن بلند قامت از آن زمان تا به حال بازی‌های زیادی را در ترکیب مادریدی‌ها انجام داده و دیدارهای پر شماری را هم به دلیل مصدومیت از دست داده است.

مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه بیل دست رئالی‌ها را در بازی‌های مهم داخل پوست گردو گذاشته است؛ او تاتنهام را برای کسب جام ترک و راهی لوس بلاکوس شد تا به خواسته خود جامه عمل بپوشاند.

بیل در مدت زمان حضور در ترکیب کهکشانی‌ها قهرمانی‌های متعددی را جشن گرفته است که می‌توان به قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، لیگ قهرمانان اروپا و سوپر کاپ‌های مختلف، و جام باشگاه‌های جهان اشاره کرد.

در حالی که کیریس رونالدو فصل گذشته از جمع مادریدی‌ها جدا شد، همه هواداران و مسئولان رئال بیل را جانشین اسطوره خود می‌دانستند اما این بازیکن ولزی در فصول اخیر عملکرد ضعیفی در ترکیب کهکشانی‌ها داشته و زیر نظر مربیانی که به این باشگاه آمده‌اند، نتوانسته دوران درخشانش در تاتنهام را در این باشگاه اسپانیایی تداعی کند.

اوج دوران ضعیف گرت بیل در رئال مادرید مربوط به فصل گذشته است که از لحاظ روحی و روانی و جسمی شرایط خوبی نداشت و بیشتر وقت خود را معطوف به بازی گلف کرده بود و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت حضور داشت.

بعد از نمایش‌های ضعیف بیل‌ که به نوعی می‌توان گفت زمین فوتبال را با زمین گلف اشتباه گرفته، "سانتی خیمنر" خبرنگار نشریه آاس اسپانیا در گزارشی اعلام کرد سران لوس بلاکوس و در راس آن‌ها، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه به ببل اعلام کرده شاید در فصل جدید به او نیازی نداشته باشد.

هر چند بیل اعلام کرده دوست دارد در تمرینات پیش فصل سفید پوشان برای فصل جدید حاضر باشد چرا که با رئال مادرید قراداد دارد.روزنامه سان انگلیس خبر داده که باشگاه بایرن مونیخ برای خرید قرضی گرت بیل از رئال مادرید، پیشنهادی را آماده کرده است.

در همین رابطه، خبرنگار این روزنامه انگلیس، گزارش داده؛ باشگاه بایرن مونیخ آلمان پیشنهاد دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوند در هفته را به اطلاع بیل و مدیران رئال رسانده و امیدوار است که او را به صورت قرضی جذب کنند تا شاید دوباره به دوران اوجش برگردد.

حالا باید منتظر ماند و دید گرت بیل که قرار بود جانشین CR۷ در رئال مادرید باشد، فصل آینده کجا توپ می‌زند؟ زمین گلف یا زمین فوتبال!

کد خبر 381081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.