گردان ۳۷۷ مرآتو روند رو به رشدی دارد

ریاست دبیرخانه اشراف فرماندهی مرآتو گفت: با پیدا کردن نواقص و معایب و رفع آنها می‌توان گفت که اشراف فرماندهی مراتو روند روبه رشدی را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قبل از ظهر امروز -سه شنبه ۱۱ تیرماه- نهمین جشنواره مالک اشتر با حضور ریاست هماهنگی عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران واحد استان اصفهان و جانشین مرکز آموزش توپخانه و موشک‌های شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با هدف تجلیل از مدیران و کارکنان برتر نیروی زمینی ارتش در استان اصفهان برگزار شد.

سرهنگ غلامی ریاست دبیرخانه اشراف فرماندهی مرآتو در خصوص برگزاری جشنواره مالک اشتر اظهار کرد: جشنواره مالک اشتر با هدف شایسته سالاری و کمک به رشد سازمانی در راستای اشراف فرماندهی نزاجا برگزار می‌شود.
وی در خصوص نحوه انتخاب افراد منتخب جشنواره مالک اشتر افزود: در دوره‌های زمانی معین عملکرد همه کارکنان و مدیران مورد رصد و تحلیل قرار گرفت و بر اساس آن نحوه پرداختن به سیاست‌ها، اهداف برنامه‌ای، برنامه‌های مصوب و عملکرد حوزه‌های تخصصی را به صورت کمی و کیفی مورد پایش قرار داده و این افراد انتخاب شدند.

ریاست دبیرخانه اشراف فرمادهی مرآتو با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این حشنواره اضافه کرد:  طی این پایش و بررسی افراد و حوزه‌ها، معایب و نواقص موجود کشف شد و برای رفع معایب و رسیدن سازمان به نقطه مورد نظر اقدامات لازم انجام شده است.

وی افزود: در این راستا دبیرخانه اشراف فرماندهی مراتو با هدف ایجاد اشراف اطلاعاتی و برنامه ریزی بلندمدت اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که این فرایند با کمک روسای مرکز و فرماندهان به روند روبه رشد خود ادامه می‌دهد.
سرهنگ غلامی با اشاره به موفیت‌های کسب شده مرکز توپخانه شهدی صیاد شیرازی تصریح کرد: مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی در سال گذشته موفق شده است رده سوم را در بین مراکز فرهنگی نزاجا کسب نمایدکه این موفقیت اتفاقی نیست بلکه حاصل تلاش عده‌ کثیری از کارکنان و همکاری و هماهنگی ارگان‌ها بوده است.

موفقیت بدون خانواده ممکن نیست

سرهنگ محسن گودرزی جانشین مرکز آموزش توپخانه شهید صیاد شیرازی با اشاره به نقش خانواده در موفقیت افراد در رده‌های نظامی یا فردی گفت: بهترین بودن بدون پشتوانه خانواده ممکن نیست و خانواده همیشه باعث موفقیت بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت خانواده افزود: همانطور که در تاریخ مشاهده می‌شود همواره کنار یک شخص موفق و به خصوص پیامبران و امامان خانواده‌های آنها بوده اند و این اهمیت امر خانواده را نشان می‌دهد.

کد خبر 381080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.