۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳
از بهارستان چه خبر؟

آغاز عملیات احداث میدان امام علی(ع) (میدان ورودی بهارستان)، تحویل ۷۰ هکتار زمین غرب بهارستان به مالکان، انعقاد قرارداد احداث ۴۵۰ واحد مسکونی مشارکتی و ... بخشی از اتفاقات خوشایند هفته گذشته در بهارستان بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت عمران بهارستان، برای احداث میدان امام علی(ع) (میدان ورودی بهارستان) به مساحت ۲.۵ هکتار حدود سه میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است. در طراحی این میدان از آب نما و المان‌های شهری زیبا استفاده می‌شود. از مراحل ساخت این میدان می‌توان به خاک‌برداری، بلوکچینی، جدول‌گذاری و اجرای اشکال هندسی اشاره کرد.

انعقاد قرارداد احداث ۴۵۰ واحد مسکونی مشارکتی

قرارداد مشارکت احداث مجتمع مسکونی ویژه در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در اراضی غرب بهارستان بین شرکت عمران بهارستان و یک شرکت فنی و مهندسی امضا شد.

تحویل ۷۰ هکتار زمین غرب بهارستان به مالکان

۷۰ هکتار از زمین‌های غرب بهارستان برای ایجاد واحدهای مسکونی، نقشه‌برداری و تحویل مالکان شده است. این اراضی در قالب یک‌هزار و ۳۷۰ پلاک پیاده‌سازی و به مالکان واگذار شده است. برای  نقشه‌برداری اراضی غرب بهارستان یک میلیارد ریال هزینه شده است.

ایجاد فضای سبز اماکن شهری به مساحت ۱۵ هزارمترمربع

فضای سبز اماکن شهری به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در بهارستان ایجاد شده است. در این وسعت از اماکن عمومی که شامل مسجد، مدرسه، کلانتری، یادمان شهدا ومحور پیاده راه مسکن مهر می باشد چهار هزار و ۷۰۰ اصله نهال، درختچه و گل‌های زینتی کاشته شده است.

برای تهیه و کاشت این گونه های با ارزش گیاهی اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان هزینه شده است. گونه‌های استفاده شده گیاهی در فضای سبز شهری مقاوم به کم‌آبی و سازگار با اقلیم بهارستان است.

کد خبر 381051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.