آبیاری نخیلات بوشهر در انتظار پرداخت آب‌بها/مددجویان سیل‌زده خانه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

مصرف برق خوزستان از «پیک مصرف» گذشت

خوزستان: محمود دشت بزرگ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با مصرف هشت هزار و ۸ مگاوات برق در روز دوشنبه، برای سومین بار از پیک هفت هزار و ۹۱۷ مگاوات سال قبل عبور کرده‌ایم.

احداث ۲۵۰ واحد مسکونی سیل‌زدگان مددجوی کمیته امداد در خوزستان آغاز شد

خوزستان: مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: بر اساس ارزیابی بنیاد مسکن حدود ۷۰۰ واحد مسکونی از مددجویان کمیته امداد نیاز به احداث و یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیاز به تعمیر دارند که روند احداث ۲۵۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

ورود خیرین کاشانی برای بازسازی روستای سیل زده مگرن سه شوش

خوزستان: عدنان غزی، فرماندار شوش گفت:برای بازسازی روستای سیل زده مگرن سه شوش خیرین کاشانی ورود کرده اند و انشاالله در جلسات معاونت عمرانی این کمک‌ها مطرح و برنامه‌ریزی خواهد شد.

*********************************************************************************************************************

حذف واسطه‌ها از بازار ماهی هرمزگان

هرمزگان: ایرج حیدری، معاون اقتصادی استاندار هرمزگان گفت: شیلات و تعاونی صیادان با برنامه‌ریزی مناسب و حذف واسطه‌ها و دلالان، تامین و عرضه ماهی در بازار استان را بیش از پیش مدیریت کنند تا این محصول با قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده نهایی برسد.

تعمیر سوپرنفتکش ۳۲۰ هزار تنی در بندرعباس

هرمزگان:  نصرالله سردشتی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران، از تعمیر سوپرنفتکش ۳۲۰ هزار تنی در بندرعباس خبرداد و گفت: در ۸ ماهه آینده ۱۲ فروند نفتکش دیگر را با وجود تحریم ها تعمیر خواهیم کرد.

آغاز ساخت ۵۵ واحد مسکن مددجویان در بستک

هرمزگان: علی الهیاری​، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: مراسم کلنگ زنی ۵۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد بستک با مشارکت خیران در مناطق محروم روستاهای شهرستان بستک انجام شد.
*********************************************************************************************************************

۳۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر: حسین مهری، ​مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون بالغ بر ۳۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۳۰ طرح بزرگ و متوسط در استان بوشهر پرداخت شده است.

۱۶۸ تن ماهی و تخم‌مرغ خوراکی تازه از «دیر» به قطر صادر شد

بوشهر: اسماعیل محمودی، ​رییس شبکه دامپزشکی شهرستان دیر گفت: در راستای رونق تولید از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۷ تن تخم مرغ خوراکی و ۳۱ تن ماهی خوراکی تازه با نظارت شبکه دامپزشکی از اسکله تجاری دیر به مقصد کشور قطر صادر شده است.

باغ‌داران استان بوشهر برای شروع دور دوم آبیاری نخیلات، آب‌بها را پرداخت کنند

بوشهر: عبداللطیف عباسی‌نژاد، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر، اولویت‌بندی شروع دور دوم آبیاری نخیلات را مشروط بر پرداخت کامل آب بها از سوی باغ‌داران اعلام کرد.

کد خبر 381036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.