نظافت محیط داخلی اتوبوس‌های بی‌آرتی در اولویت است

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در زمستان به علت حجم بارش‌ها نظافت فضای بیرونی اتوبوس‌ها در اولویت قرار می‌گیرد ولی در تابستان به علت نبود بارش‌ها و حساسیت مسافران، نظافت داخلی اتوبوس‌ها در اولویت تیم نظافت شرکت واحد اتوبوسرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، پیمان سنندجی در رابطه با چگونگی عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی در نظافت اتوبوس‌های بی آر تی، اظهار کرد: با توجه به فصول مختلف سال تمامی اتوبوس‌های ملکی شرکت واحد اعم از اتوبوس‌های دو کابین در خطوط تندرو، و تک کابین شاغل در خطوط شبانه به طور ادواری توسط عوامل مستقر در واحد کارواش سامانه‌های تندرو نظافت می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی افزود: در فصول مختلف سال اقدام‌های ویژه‌ای برای نظافت و کارواش اتوبوس‌ها صورت می‌گیرد، به عنوان مثال می‌توان گفت در تابستان به علت گرما، نیاز به نظافت و مراقبت بیشتری در داخل اتوبوس‌ها وجود دارد از همین‌رو نظافت بیرونی اتوبوس‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرد و تمرکز کارگران واحد کارواش بر شستشو و نظافت داخلی اتوبوس‌هاست.

سنندجی افزود: در زمستان به علت حجم بارش‌ها نظافت فضای بیرونی اتوبوس‌ها در اولویت قرار می‌گیرد ولی در تابستان به علت نبود بارش‌ها و حساسیت مسافران، نظافت داخلی اتوبوس‌ها در اولویت تیم نظافت شرکت واحد اتوبوسرانی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در صورتی که مشاهده شود اتوبوس دارای نظافت کاملی نیست علاوه بر اینکه عوامل مستقر در توقفگاه‌ها از به کارگیری اتوبوس در خطوط جلوگیری می‌کنند شهروندان هم می‌توانند با شماره ۱۸۸۸ تماس بگیرند و موضوع را به اطلاع شرکت واحد اتوبوسرانی برسانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تاکید کرد: روال این است به جهت تسریع در ارائه خدمات به موقع در شهرداری تهران تقسیم وظایف صورت می‌گیرد به طوری‌که نظافت ایستگاه‌های اتوبوسرانی در تهران که عددی در حدود پنج هزار و ۵۰۰ عدد است توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود.

سنندجی اظهار کرد: به دلیل حساسیتی که در بحث شست و شو و نظافت اتوبوس‌های تک کابین و دو کابین شرکت واحد اتوبوسرانی وجود دارد امروز شاهد هستیم طبق نظرسنجی‌های به دست‌آمده از مناطق ۲۲گانه رضایت‌مندی شهروندان از اتوبوس‌های بی آر تی در حد قابل قبول است.

کد خبر 381021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.