اجازه ندهیم نسبت به مدیریت شهری فضای رخوت ایجاد شود

رییس شورای شهر تهران با انتقاد از دچار شدن بخشی از بدنه شهرداری به روزمرگی گفت: نباید اجازه دهیم در کارکنان شهرداری و شهروندان، نسبت به مدیریت شهری، فضای رخوت ایجاد شود.

به گزارش ایمنا، مسیر کندروی غربی بزرگراه شهید نواب صفوی، (حدفاصل شمال تقاطع خیابان بریانک تا جنوب تقاطع خیابان هلال احمر) با حضور محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران و تنی چند از اعضای پارلمان شهری رسما به بهره‌برداری رسید.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیش از برگزاری مراسم افتتاح این پروژه به اتفاق معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت، از روند پیشرفت پروژه‌های احداث زیرگذر کوی نصر و تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین بازدید میدانی داشتند.

همچنین متعاقب برگزاری مراسم آغاز بهره‌برداری از مسیر کندروی بزرگراه شهید نواب، طی مراسمی دیگر کنلگ آغاز عملیات احداث پیاده‌راه خیابان شهید دعوتی با حضور شهردار منطقه ۱۰ به زمین خورد.

محسن هاشمی، رییس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت شهرداران مناطق است که با فعال کردن پروژه‌های محلی بتوانند رضایت شهروندان، عملکرد پرسنل و راندمان مدیریت شهری را بهبود ببخشند.

وی ادامه داد: اگرچه این پروژه از نظر مقیاس، پروژه کوچک و کم‌هزینه‌ای محسوب می‌شود اما نقش مؤثری در بهبود وضعیت منطقه و بازشدن گره‌های ترافیکی و کسب و کار مردم محلی دارد.

هاشمی تصریح کرد: در شرایط فعلی که به دلیل کمبود منابع مالی و بحران نقدینگی در شهرداری تهران، اجرای پروژه‌های بزرگ دشوار است، شهرداری‌های مناطق و نواحی می‌توانند با شناسایی نیازها و مشکلات منطقه، اقدام به اجرای پروژه‌های محلی کنند که زمان واعتبار زیادی نیاز ندارد اما در حل شدن مشکل مردم و بهبود رضایتمندی شهروندان مؤثر است.

رییس شورای شهر تهران با انتقاد از دچار شدن بخشی از بدنه شهرداری به روزمرگی گفت: نباید اجازه دهیم در کارکنان شهرداری و شهروندان، نسبت به مدیریت شهری فضای رخوت و تحرک نداشتن ایجاد شود واین مسئولیت شهرداران مناطق است که با فعال کردن پروژه‌های محلی بتوانند رضایت شهروندان، عملکرد پرسنل و راندمان مدیریت شهری را بهبود ببخشند.

کد خبر 381015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.