علاقه‌مندی نساجی به شاگردان قلعه‌نویی

نساجی مازندران علاقه خاصی به شاگردان قلعه‌نویی پیداکرده است و طی روزهای گذشته سه بازیکن سابق سپاهان را به جمع شاگردان مهاجری اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم نساجی مازندران یک سال پیش توانست با شکست طلسم ۲۴ ساله راهی لیگ برتر شود و در فصل هجدهم نیز تلاش خود را برای بقا انجام داد و در انتها فصل هجدهم لیگ برتر را با رتبه دهمی به پایان رساند. از اوایل تیرماه و در شرایطی که آغاز فصل نوزدهم نزدیک است این تیم دستخوش تغییرات مدیریتی شد و دوستان صنیعی فر رفتند تا گروه جدیدی مدیریت تیم نساجی را بر عهده بگیرند.

ایجاد تغییرات مدیریتی در نساجی بعلاوه حضور رضا مهاجری به‌عنوان سرمربی در تیم نساجی مازندران باعث شد تا در روزهای اخیر تعدادی از بازیکنان سابق سپاهان راهی این تیم مازندرانی شوند.

روز گذشته رضا دهقانی هافبک دهه هفتادی که سابقه بازی در تراکتورسازی و سپاهان را در کارنامه دارد با عقد قراردادی به مدت یک‌فصل، به نساجی مازندران پیوست. دقایقی بعد از منتشر شدن خبر پیوستن رضا دهقانی به جمع قرمز پوشان مازندرانی خبری مبنی بر اینکه حسن جعفری مدافع ۲۸ ساله سابق سپاهان که بازی در تیم‌های ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و پدیده مشهد را تجربه کرده است به‌عنوان دومین خرید نساجی از میان بازیکنان سپاهان منتشر شد.

پیوستن رضا دهقانی و حسن جعفری پایان داستان جذب سپاهانی‌های سابق در نساجی نبود و ساعتی پیش خبری مبنی بر پیوستن میلاد سرلک به‌عنوان سومین سپاهانی جذب‌شده در جمع شاگردان مهاجری، منتشر شد. سرلک بیش از ۱۰ سال سابقه حضور در میان طلایی پوشان را داشته و با ۲۴ سال سن به‌عنوان هافبک دوران ورزشی خود را تاکنون طی کرده است.

کد خبر 380976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.