عضویت واترپلویست شهرضایی در تیم ملی

شهرضا_رییس ورزش و جوانان شهرضا از عضویت یکی از ورزشکاران رشته واترپلو این شهرستان در تیم ملی خبر داد.

علی‌نقی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اعلام این خبر، اظهار کرد: «مازیار قماشی»، نوجوان شهرضایی به اردوی تیم ملی واترپلوی زیر ۱۷ سال کشور دعوت شد.

وی با اشاره به حضور «اسماعیل عربلو» در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان، عنوان کرد: این ورزشکار شهرضایی به عنوان منتخب دومین دوره ارزیابی و انتخاب فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در نهمین دوره بازی‌های آسیایی معرفی شد.

رییس ورزش و جوانان شهرضا از دعوت «علی‌اصغر افشاری» به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و افزود: این بوکسور شهرضایی برای حضور در رقابت‌های نوجوانان آسیا که به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود به اردوی تیم ملی دعوت شد.

انصاری با اشاره به قهرمانی ورزشکاران این شهرستان در مسابقات تکواندو استان، خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها «علی اکبر افشاری» مدال طلا، «فرزاد میرزایی» مدال نقره و «سیدحسام‌الدین اشرف‌منصوری» مدال برنز را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه «هانیه زمانی»، نوجوان والیبالیست شهرضایی به عضویت تیم منتخب استان اصفهان درآمد، تصریح کرد: این ورزشکار عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان، هم‌اکنون در مرحله آماده‌سازی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور قرار دارد.

رییس ورزش و جوانان شهرضا با بیان اینکه بانوان وزنه‌بردار این شهرستان دو مدال مسابقات انتخابی کشور را کسب کردند، اظهار کرد: «مهرنوش نصیری» مقام اول و «نسیرین طبیبیان» مقام سوم مسابقات رکوردگیری وزنه‌برداری انتخابی کشور را کسب کردند.

انصاری از عضویت «صبا اباذری» در تیم وزنه‌برداری استان خبر داد و افزود: این ورزشکار شهرضایی در مسابقات بانوان کشور حضور خواهد داشت.

کد خبر 380954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.