کشف یکصد راس دام قاچاق در تیران‌وکرون

تیران‌وکرون_فرمانده انتظامی تیران‌وکرون از کشف بیش از یکصد راس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران‌وکرون با اشاره به نظارت‌ها و اقدامات پلیس این شهرستان برای مبارزه با قاچاق کالا اظهارکرد: در  جریان سه ماموریت انتظامی، سه خودرو حامل گوسفند قاچاق شناسایی و پس از بازجویی آن‌ها، بیش از یکصد راس دام کشف و ضبط شد.

وی عنوان کرد: افراد متخلف پس از تشکیل پرونده به دادگستری شهرستان معرفی شدند و دام‌های کشف شده نیز به دستور مقام قضایی در اختیار سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون ادامه داد: خودروهای حامل احشام باید دارای مجوز تردد باشند به همین دلیل پلیس نقل و انتقال دام را کنترل می‌کند.

صادقی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی برای تامین امنیت پارک‌ها و اماکن گردشگری این شهرستان خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت موتوری، ماشینی و پیاده از ابتدای تیرماه‌، طرح تابستانه تأمین امنیت اماکن تفریحی، گردشگری و تفرجگاه‌ها را اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیران‌‍وکرون دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است، تصریح کرد: در روزهای تعطیل شمار فراوانی از مسافران به این شهرستان سفر می‌کنند که تامین امنیت و آرامش آن‌ها از رسالت‌های اصلی پلیس است.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون اضافه کرد: موتورسواران متخلف و افرادی که آرامش عمومی را سلب می‌کنند، تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرند و تاکنون تعدادی از آن‌ها شناسایی و دستگیر شده موتورسیکلت آنان نیز به مدت شش‌ماه توقیف می‌شود.

کد خبر 380934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.