نظم‌بخشی به بازار اصفهان در گرو همکاری کسبه و انجمن بازار است

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم نظم بخشی بازار اصفهان، گفت: رفع معضل بزرگ سد معبر و ورود موتورسیکلت به بازار اصفهان تنها با همکاری کسبه و انجمن بازار امکانپذیر است.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: واحد گشت سد معبر ناحیه بازار راه‌اندازی شده است و نیروهای گشت اخطار و اعمال قانون را در ارتباط با کسبه‌ای که قوانین مربوط به سدمعبر را نادیده می‌گیرند انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: بازار اصفهان با شهرت جهانی خود سرمایه و میراث ارزشمندی است که باید برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و گردشگران در آن تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود.

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه این مدیریت در صدد رفع مشکلات بازار به صورت  مرحله به مرحله است، گفت: باید دستگاه‌های دیگری همچون میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و استانداری نیز برای اجرای هر چه بهتر طرح‌های نظم بخشی بازار اصفهان ورود پیدا کنند.

وی ادامه داد: رفع سد معبر بازار کاری مقطعی و روزانه نیست، بلکه باید در این باره کسبه همکاری کنند و البته برای فرهنگ‌سازی، دستگاه‌های متولی در کنار شهرداری ورود پیدا کنند تا آرامش به بازار بازگردد.

محمدحسینی تاکید کرد: بازار اصفهان ۲۶ ورودی دارد که با توجه به تردد بسیار زیاد خودروها و موتورسیکلت‌ها در بازارو بنا بر درخواست‌های مکرر بازاریان جلسه‌ای در فرمانداری اصفهان برگزار و شهرداری موظف شد این ورودی‌ها را به صورت موقت ببندد، البته کلید این قفل‌ها نزد آتش نشانی، نیروی انتظامی و شهرداری است.

وی با اشاره به نظارت بر تغییر کاربری‌ها در بازار اصفهان، تصریح می‌کند: هر سازمان اگر وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد، قطعاً بازار ساماندهی می‌شود.

کد خبر 380929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.